3 začina za jači imunitet

3 začina za jači imunitet

3 začina za jači imunitet
  • Objavljeno: Petak, 09.10.2015.
  • Broj pregleda: 2.829
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Istraživanja su pokazala da neki začini imaju odlična antimikrobna, antibakterijska i antivirusna svojstva.

Kako biste ostali potpuno zdravi, trebate poraditi na jačanju svog imuniteta, a u tome će vam značajno pomoći začini za koje je dokazano da pomažu u zaštiti od prehlade i gripe.

Češnjak

Iako je neugodnog mirisa, svakako biste ga trebali uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Preskočite suplemente češnjaka jer je prirodni češnjak zdraviji, sigurniji, ukusniji, učinkovitiji i pristupačniji. Ako uzimate lijekove protiv zgrušavanja krvi ili se pripremate za operaciju, posavjetujte se s liječnikom prije konzumacije velike količine češnjaka.

Đumbir

Jedan je od omiljenih začina u kuhinjama diljem svijeta. Brojna istraživanja su dokazala da đumbir potiče zdravlje cjelokupnog organizma, a njegova antimikrobna i antivirusna svojstva će vas održati zdravima u sezoni gripe i prehlade. Đumbir je ukusan i može se dodavati u različita jela, stoga nema razloga da ga ne počnete svakodnevno konzumirati .

Menta

Ona je prirodni izvor mentola pa će čaj od mente pomoći kod začepljenih sinusa i upaljenog grla. Svakodnevno ispijanje čaja od mente će ojačati imunitet, a istraživanja su pokazala da je čaj od mente učinkovit u snižavanju tjelesne temperature. Ako niste ljubitelj čajeva, listiće mente dodajte u salatu, juhu ili variva.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti