4 zdrava nadomjeska za šećer

4 zdrava nadomjeska za šećer

4 zdrava nadomjeska za šećer
  • Objavljeno: Petak, 05.02.2016.
  • Broj pregleda: 1.385
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prekomjerna konzumacija šećera može povećati rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog sustava, pretilosti i dijabetesa tipa 2. Dobra vijest je da postoje zdravi nadomjesci za šećer koje možete konzumirati svakodnevno bez straha od nastanka bolesti.

Stevija

Ova biljka ne sadrži kalorije i ne uzrokuje neželjene nuspojave. Već 200 godina se konzumira na području Južne Amerike, a čak je 40 puta slađa od rafiniranog šećera. Ekstrakt stevije sadrži spojeve koji mogu ublažiti upalu i smanjiti razinu slobodnih radikala u tijelu.

Kokosov šećer

Kokosov šećer ima nizak glikemijski indeks, dobar je izvor minerala u tragovima, a u njegovom sastavu pronalazimo i vitamine B kompleksa. Kokosov šećer je većinom načinjen od sukroze koja mu daje karamelizirani okus.

Manuka med

Manuka med je najkvalitetnija vrsta meda i ima odlična antibiotska svojstva. Dosadašnja istraživanja su pokazala da manuka med može pomoći u prevenciji i liječenju raka, dijabetesa, probavnih smetnji i infekcija respiratornog sustava.

Lucuma

Lucuma je voće čiji je prah odlična zamjena za šećer. Ima nizak glikemijski indeks i njegovom sastavu pronalazimo čak 14 minerala u tragovima. Odličan je izvor vlakana, a na području Perua se već stoljećima koristi za ublažavanje kronične upale.

Prepoznajte visoku razinu šećera u krvi!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti