Saznajte kako sigurno vježbati na visokim temperaturama!

Saznajte kako sigurno vježbati na visokim temperaturama!

Saznajte kako sigurno vježbati na visokim temperaturama!
  • Objavljeno: Nedjelja, 27.06.2021.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Zanimljivosti

Vrućine su velika opasnost, stoga dok se temperature malo ne spuste trebali bismo izbjegavati nepotrebni boravak na otvorenom i bilo kakve tjelesne napore.

Vježbanje dok traju velike vrućine ima brojne negativne strane, pogotovo ako vježbate vani. Kada je visoka temperatura, jednostavno trčanje po prirodi bi moglo predstavljati naporan izazov s potencijalno fatalnim posljedicama.

Ipak, ako ne možete zamisliti da napravite pauzu od vježbanja dok toplinski val ne prođe, onda budite oprezni i vježbanju pristupite pametno! Ovih 5 savjeta će vam pomoći u tome:

1. Vježbajte u klimatiziranom prostoru

Dok traju velike vrućine teretana je idealno mjesto za odraditi trening, jer gotovo svaka ima klimatizaciju. Ipak, nakon što odradite trening, a prije no što izađete van na vrućinu, dajte svom organizmu nekoliko minuta kako bi se priviknuo na temperaturnu razliku.

Ako ne volite teretane, onda pokušajte vježbati kod kuće u rashlađenom prostoru, ali naravno pazite da ne bude prevelika razlika između vanjske i unutarnje temperature.

2. Vježbajte rano ujutro ili kasno poslijepodne

Da biste izbjegli jaku vrućinu, planirajte svoje vježbe tijekom ova dva razdoblja, bez obzira na to gdje vježbate. Najbolji način za povećanje tolerancije na vrućinu je postepeno aklimatiziranje i prilagođavanje na vježbanje na velikim vrućinama, a taj proces traje sedam do 14 dana.

3. Unosite dovoljno tekućine

Za prosječnu osobu, voda je sasvim dobar izbor. Ključ je u unosu tekućine prije i za vrijeme vježbanja. Lako možete izmjeriti koliko vode je idealno. Stanite na vagu prije i poslije tjelovježbe. Razlika u kilogramima će vam reći koliko ste izgubili kroz znoj i koliko tekućine bi morali nadoknaditi.

4. Obucite se ugodno

Nosite laganu, širu odjeću. Sintetička vlakna kao poliester, najlon i likra koje apsorbiraju znoj su najbolje za vježbanje na vrućini.

5. Uzmite u obzir lijekove koje uzimate

Mnogi lijekovi mogu povećati šanse od srčanih bolesti jer utječu na žlijezde za znojenje. Osobe koje uzimaju lijekove trebale bi posebno paziti na temperaturu svojeg tijela.

Vezani sadržaj:

Najčitanije zanimljivosti