Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Preporuka zdravstvenih stručnjaka: ovo je najbolja vježba za anksioznost!

Preporuka zdravstvenih stručnjaka: ovo je najbolja vježba za anksioznost!

Preporuka zdravstvenih stručnjaka: ovo je najbolja vježba za anksioznost!
  • Objavljeno: Srijeda, 29.11.2017.
  • Broj pregleda: 1.758
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Preporuka zdravstvenih stručnjaka: ovo je najbolja vježba za anksioznost!
Izvor slike: Depositphotos

Ako patite od anksioznosti, zasigurno ste razmišljali ili ste već krenuli na terapije kod psihoterapeuta. Osim klasičnog razgovora i otkrivanja uzroka problema, postoje razne tehnike kojima možete smiriti nemiran duh, usporiti tijek misli, popraviti raspoloženje i osloboditi strahove.

Isprobajte 5 prirodnih načina koji će vam pomoći da se riješite zabrinutosti, neugode i anksioznosti!

Većina psihologa i psihoterapeuta kao neizostavnu stavku u liječenju anksioznosti spominje tjelovježbu. Naime, stručnjaci su ustanovili da tjelovježba može biti jednako učinkovita u liječenju anksioznosti i depresije kao antidepresivi.

Naravno, nisu svi oblici vježbanja jednaki kada je u pitanju poboljšanje i održavanje mentalnog zdravlja. Ekstremni sportovi ponekad mogu čak i pojačati simptome anksioznosti. Istraživači su napravili popis aktivnosti koje djeluju oslobađajuće kada je u pitanju stres i anksioznost, a na prvom mjestu se nalazi Zumba! To je spoj glazbe, plesa, tjelovježbe i osjećaja pripadnosti zajednici, koji čine idealnu kombinaciju za rješavanje stresa.

Ako se ne pronalazite u plesu, stručnjaci ističu da možete odabrati i neku drugu aktivnost poput pilatesa, kickboxa, trbušnog plesa, joge ili tai chia. Također napominju da je pilates sjajna aktivnost za jačanje i podizanje samopouzdanja, dok je kickbox idealan za oslobađanje stresa i izbacivanje toksina jer ćete se ovom vrstom tjelovježbe zaista iznojiti. Trbušni ples navodno utječe na poboljšanje intuicije, dok joga i tai chi najviše utječu na poboljšanje disanja i jačanje poveznice između uma i tijela.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti