Uživajte u orašastim plodovima!

Uživajte u orašastim plodovima!

Uživajte u orašastim plodovima!
  • Objavljeno: Petak, 10.03.2017.
  • Broj pregleda: 597
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Orašasti plodovi su izrazito zdrave i praktične grickalice. Mogu sniziti loš kolesterol i povećati dobar kolesterol, sniziti visoki krvni tlak, povećati energiju i dulje zadržati sitost. Zbog svoje praktične primjene, možete ih konzumirati kao međuobrok ili kao dodatak jelima.

Orasi

Orasi mogu pomoći u zaštiti protiv raka prostate i održati zdravlje mozga. Dodajte ih u smoothie ili salate.

Kikiriki

Nutricionistički gledano, kikiriki je sličan orasima i pun je proteina i vitamina.

Brazilski oraščići

Brazilski oraščići su puni selena koji pomaže u borbi protiv upala. Također su učinkoviti u zaštiti protiv raka.

Bademi

Bademi su puni zdravih nezasićenih masti, proteina i vlakana.

Pripremite bezglutenski kruh od sjemenki i orašastih plodova!

Indijski oraščići

Indijski oraščići sadrže zdrave masnoće i suzbijaju glad.

Pistacije

Pistacije su antioksidansi, mogu smiriti upalu i spriječiti nastanak žučnog kamenca.

Pekan orasi

Pakan orasi mogu smanjiti visoki krvni tlak i spriječiti nastanak dijabetesa tipa 2.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti