Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Brzi trening za cijelo tijelo

Brzi trening za cijelo tijelo

Brzi trening za cijelo tijelo
  • Objavljeno: Četvrtak, 31.07.2014.
  • Broj pregleda: 370
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Mislite da vježbe snage neće ubrzati rad srca? Ovaj trening se temelji na vježbama snage koji će ojačati cijelo tijelo. Vježbe se izvode brzo, s kratkim pauzama, umaraju mišiće i ubrzavaju rad srca. Uzmite par bučica (2 do 4 kilograma) i napravite što je više moguće ponavljanja jedne vježbe u jednoj minuti. Vježbe izmjenjujte bez pauze. Kada ste napravili puni krug, odmorite 1 minutu i ponovite sve ispočetka. Trebate napraviti 4 seta, odnosno kruga.

Vježba 1

Uzmite bučice i podignite ih u ravnini s ramenima. Stopala moraju biti u ravnini s kukovima. Kukove izbacite untrag i spustite tijelo u čučanj. Prsa moraju ostati ispravljena, a koljena iznad stopala. Dok podižete tijelo, bučice podignite iznad glave. Spustite ih i vratite se u početni položaj. Ovo je jedno ponavljanje.

Vježba 2

Uzmite par bučica i nagnite se prema naprijed. Ruke stavite u ravninu s ramenima, a dlanove okrenite prema nogama. Podignite laktove u stranu i podignite bučice prema prsima. Nadlaktice trebaju biti u ravnini s ramenima. Stanite, polako se vratite na početni položaj. Ovo je jedno ponavljanje.

Vježba 3

Zauzmite položaj za čučanj, stopala moraju biti u ravnini s kukovima, a ruke ispred prsa. Lijevom nogom iskoračite unatrag, savijte koljena, a desnu ruku stavite na pod. Lijevu nadlakticu podignite ispred prsa. Vraćajte se unatrag, nemojte se podizati i sve ponovite s drugom stranom. Nastavite izmjenjivati strane.

Vježba 4

Zauzmite stav za sklekove. Ruke stavite na bučice, a stopala raširite tako da budu malo šire od širine kukova. Savijte laktove tako da su prsa na podu. Podignite bučicu jednom rukom, zatim se opet spustite pa ju podignite drugom rukom. Ovo je jedno ponavljanje.

Vježba 5

Legnite na leđa. Napnite mišiće trbuha, podignite desnu nogu prema prsima i podižite ramena dok lijevu ruku primičete lijevoj nozi. Polako se vratite na početak. Ponovite isto s drugom stranom i nastavite izmjenjivati strane.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije