Znate li što je hormonska joga?

Znate li što je hormonska joga?

Znate li što je hormonska joga?
  • Objavljeno: Utorak, 03.03.2009.
  • Broj pregleda: 3.621
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

VJEŽBE

Smiruje i daje snagu

Sjednite u turski sjed i položite ruke na listove. Dlanove okrenite prema gore. Nokat kažiprsta neka dodiruje korijen prvog zgloba palca. Desnu ruku podignite i ispružite. Udahnite i glasno i otegnuto izgovarajte "so". Dok izdahnjujete, spustite desnu ruku, podignite lijevu ruku i izgovarajte "ham". Ponovite radnju više puta.

1. Harmonija za tijelo i dušu

U sjedećem položaju prektrižite desno stopalo preko lijevog koljena i zadržite taj položaj. Dok izdahnjujete gornji dio tijela i glavu okrenite na desnu stranu, a desno koljeno obuhvatite lijevom rukom, dok se oslanjate na desnu ruku. Zadržite ovaj položaj 8 udisaja i izdisaja, a zatim promjenite stranu. Učinite to 2 puta na svaku stranu.

2. Odmah smiruje

Lezite na leđa, blago raširite noge i oslonite koljena jedno na drugo. Zamislite da vam dok udišete, dah ulazi kroz lijevu šaku i prolazi kroz lijevu ruku, odakle ide do vrata. Izdahnite kroz desnu ruku, odnosno desnu šaku. Ponovite radnju 5 puta.

3. Smanjuje napetost

Lezite na leđa i prekrižite noge u listovima tako da vam koljena budu okrenuta prema podu. Ispružite ruke iznad glave, prepletite prste i okrenite dlanove prema van.

Udobnije je ako ispod stražnjice stavite jastučić. 7 puta brzo i opušteno udahnite i izdahnite. Ponovite 3 puta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Poboljšajte zdravlje štitnjače

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije