Ako imate nizak libido, isprobajte ove prirodne i učinkovite trikove!

Ako imate nizak libido, isprobajte ove prirodne i učinkovite trikove!

Ako imate nizak libido, isprobajte ove prirodne i učinkovite trikove!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 06.03.2017.
  • Broj pregleda: 1.500
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Testosteron je prirodni reproduktivni hormon koji igra važnu ulogu kod muškaraca i žena. To je prvenstveno muški spolni hormon koji se proizvodi u testisima i zaslužan je za veću mišićnu masu, višu razinu energije, bolju koštanu masu, veći libido, bolju erekciju i bolje upravljanje inzulinom.

Niska razina testosterona može uzrokovati propadanje mišića, osteoporozu, nedostatak fokusa, umor, depresiju, nesanicu, nizak libido, erektilnu disfunkciju, razdražljivost i debljanje.

Vitka linija

Postoji nekoliko načina za povećanje razine testosterona. Vitko tijelo je jedan od prirodnih načina za održavanje normalne razine testosterona. Istraživanja pokazuju da 40% pretilih muškaraca s dijabetesom i 50% pretilih u dobi od 45 godina ili više, pati od pomanjkanja testosterona.

Šećer

Istraživanja pokazuju da konzumacija šećera smanjuje razinu testosterona u krvi za čak 25%. Preko dana konzumirajte više manjih obroka koji sadrže povrće i voće. Izbjegavajte prejedanje, krumpire i redovito vježbajte.

Kortizol

Razina kortizola se povećava uslijed stresa. Visoka razina kortizola u krvi smanjuje libido.

Intenzivan trening

Pretreniranost najčešće dolazi nakon 45 minuta intenzivnog treninga. Tada se podiže razina kortizola koja može dovesti do smanjenja razine testosterona.

Vježbanje u teretani

Prema istraživanjima, vježbanje u teretani može pogoršati učinke već povišenih razina kortizola. Ako puno trenirate i gubite jutarnju erekciju, smanjite učestalost treninga.

Provjerite koji su simptomi niske razine testosterona!

Crni čaj

Prema istraživanjima, šalica crnog čaja sadrži kofeina kao jedna šalica kave. Višak kofeina u tijelu povisuje razinu kortizola. Ako vam za razbuđivanje treba kofein, pokušajte sa crnim čajem. Istraživanja pokazuju da osobe koje piju čaj imaju 47% manju razinu kortizola od ljubitelja kave.

Zdrave masti

Da biste unijeli zdrave masnoće u organizam, koristite kokosovo ulje, ekstra djevičansko maslinovo ulje, riblje ulje, orahe i avokado. Razinu testosterona podižu čak i masnoće životinjskog podrijetla.

Kvalitetan san

Istraživanja pokazuju da osobe koje spavaju 5 ili manje sati, imaju 10 do 15 % nižu razinu testosterona od optimalne. Za kvalitetan san se preporuča najmanje 6 sati sna, no idealno je 7 do 8 sati. Kvalitetan san smanjuje stres, čime se snižava i razina kortizola.

Alkohol

Pretjerana konzumacija alkohola, smanjuje razinu testosterona. Kratkoročna konzumacija alkohola ne utječe na njegovu razinu, no najpametnije je u potpunosti ukinuti konzumaciju alkohola ili ograničiti njegov unos.

Janjetina

Konzumiranje mesa životinje koja se hrani travama je dobro za poboljšanje libida. Pozitivan učinak pripisuje se karnitinu koji je koristan u povećanju količine aktivnih androgenih receptora u mišićima i poboljšava cirkulaciju krvi.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Poboljšajte zdravlje štitnjače

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije