Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte ove namirnice koje sadrže probiotike!

Isprobajte ove namirnice koje sadrže probiotike!

Isprobajte ove namirnice koje sadrže probiotike!
  • Objavljeno: Srijeda, 19.10.2016.
  • Broj pregleda: 1.016
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jogurt

Jogurt je jedan od najpoznatijih izvora probiotika, dobrih bakterija koje održavaju zdravu ravnotežu u crijevima.

Kiseli kupus

Odaberite nepasterizirani jer pasterizacija ubija aktivne, dobre bakterije.

Miso juha

Miso juha se radi od fermentirane soje, a osim probiotika sadrži vitamin B i antioksidanse.

Provjerite što trebamo znati o probioticima!

Mekani sirevi

Mekši sirevi, poput gaude, potiču imunološki sustav i sadrže probiotike.

Kefir

Gusti, kremasti i reski kefir sadrži probiotike.

Kiselo tijesto za kruh

Poznato kiselo tijesto bogat je izvor probiotika koji pomažu probavi.

Acidofilno mlijeko

Odaberete li acidofilno mlijeko ili mlaćenicu koja je uzgajana s bakterijama mliječne kiseline, naići ćete na pravi izvor probiotika.

Pripremite probiotski zimski smoothie!

Kiseli krastavci

Odaberite prirodno fermentirane krastavce gdje ocat nije korišten u procesu kiseljenja.

Probiotik kao dodatak prehrani

Probiotike možete koristiti i u obliku kapsula, tableta, praška i u tekućem obliku. Prije uzimanja ove vrste probiotika, posavjetujte se sa svojim liječnikom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti