Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako spriječiti gubitak mišićnog tkiva?

Kako spriječiti gubitak mišićnog tkiva?

Kako spriječiti gubitak mišićnog tkiva?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 29.06.2015.
  • Broj pregleda: 1.903
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nakon dobi od 35 godina, svake godine gubimo u prosjeku 1% mišićnog tkiva. Taj progresivni gubitak mišićnog tkiva može značajno narušiti kvalitetu života. Gubitak mišićnog tkiva ne možete u potpunosti spriječiti, ali ga možete svesti na minimum.

Što više budite u pokretu

Istraživanja su pokazala da osobe sa sjedilačkim stilom života imaju povećan rizik od prijevremenog gubitka mišićnog tkiva. Iskoristite svaku priliku za kretanje i tjedno šećite barem 3 do 4 puta po 30 minuta.

Unosite proteine

Svakim obrokom biste trebali unijeti 25 do 30 grama proteina kako biste spriječili prijevremeni gubitak mišićnog tkiva.

Unosite vitamin D

Ako niste sigurni u to da unosite adekvatnu količinu vitamina D, svakako se posavjetujte s liječnikom. Vitamin D možete unositi putem suplemenata, obogaćenih mliječnih proizvoda, masne ribe i žumanjka ili se redovito izlagati suncu.

Radite vježbe snage

Ako radite vježbe snage 3 do 4 puta tjedno, povećanje postotka mišićnog tkiva ćete primijetiti već nakon 3 mjeseca. Vježbe snage će istovremeno povećati i postotak koštanog tkiva. Trebate ih raditi redovito i uz prethodno savjetovanje sa trenerom ili liječnikom, naročito ako ste pretrpjeli neke fizičke ozljede.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Čarolija okusa na vašem blagdanskom stolu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti