Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Smanjenjem unosa ugljikohidrata protiv srčanih bolesti

Smanjenjem unosa ugljikohidrata protiv srčanih bolesti

Smanjenjem unosa ugljikohidrata protiv srčanih bolesti
  • Objavljeno: Nedjelja, 06.04.2014.
  • Broj pregleda: 640
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako pripadate rizičnoj skupini za nastanak srčanih bolesti, možda bi bilo dobro da smanjite unos ugljikohidrata.

Znanstvenici, čije je istraživanje objavljeno u časopisu Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Diseases, ističu da smanjenje unosa ugljikohidrata neće pospješiti samo mršavljenje, već i zdravlje srca i krvožilnog sustava.

Ovo su zdravi ugljikohidrati za gubljenje kilograma!

Znanstvenici su proučavali rezultate istraživanja i uspoređivali djelovanje prehrane s niskim udjelom ugljikoidrata i prehrane s niskim udjelom masti. Rezultati su pokazali da masti i ugljikohidrati imaju sličan učinak na zdravlje.

Obje vrste prehrane vam mogu pomoći da smršavite, ali prehrana a manjim udjelom ugljikohidrata ima malo veću prednost kada je u pitanju mijenjanje sastava tijela i smanjenje opsega struka.

Sa smanjenjem unosa ugljikohidrata ćete vjerojatnije smanjiti postotak masti na području abdomena, kao i postotak visceralne masti.

Visceralna mast je vrsta masti koja okružuje unutrašnje organe i poznato je da veći postotak visceralne masti povećava rizik od nastanka srčanih bolesti i srčanog udara.

Isprobajte savjete za konzumaciju ugljikohidrata za dijabetičare!

Znanstvenici predlažu da od ukupnog dnevnog preporučenog unosa kalorija, njih najviše 45% unesete putem ugljikohidrata.

Čak i nije toliko važno koliko ugljikohidrata unosite, već jesu li oni složeni ili jednostavni. Složeni ugljikohidrati, koje pronalazimo u voću i povrću, grahu i mahunarkama, cjelovitim žitaricama i orašastim plodovima, su zdraviji od jednostavnih ugljikojidrata.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti