Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vlakna štite srce

Vlakna štite srce

Vlakna štite srce
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 04.03.2013.
  • Broj pregleda: 1.311
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Namirnice koje su bogate vlaknima osim zdravlja probavnog sustava, štite i zdravlje srce, tvrde znanstvenici sa Sveučilišta Alabama.

Dijetalna vlakna koja se nalaze u voću, povrću i cjelovitim žitaricama smanjuju razinu kolesterola u krvi i na taj način štite srce i krvožilni sustav.

"Dnevno bismo trebali unositi najmanje 25 grama vlakana", EverydayHealth prenosi izjavu dr. Jody Gilchrist.

Stručnjaci preporučuju da dnevno unosimo najmanje 25 grama vlakana. Oni nas duže drže sitima i tako smanjuju rizik od prejedanja i nastanka pretilosti koja je jedan od vodećih uzročnika bolesti srca i srčanog udara. Osim što snižavaju razinu lošeg (LDL) kolesterola, vlakna povećavaju razinu dobrog (HDL) kolesterola.

Kako biste povećali unos vlakana konzumirajte sljedeće namirnice:

  • cjelovite žitarice
  • kupus
  • repu
  • cvjetaču
  • mrkvu
  • koru od jabuke

Još jedan način povećanja unosa vlakana jest uzimanje suplemenata koje možete dodati u kavu, jogurt, juhu u slično. Unos vlakana povećavajte postupno i ako imate zdravstvenih problema svakako se posavjetujte s liječnikom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti