Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Desetak minuta vježbanja

Desetak minuta vježbanja

Desetak minuta vježbanja
  • Objavljeno: Nedjelja, 10.01.2010.
  • Broj pregleda: 1.465
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Odrasli trebaju vježbati minimalno 30 minuta dnevno, pet dana u tjednu, umjerenim intenzitetom.

Fizička aktivnost je dobra za cjelokupno zdravlje i pruža širok raspon pogodnosti, uključujući i smanjen rizik od bolesti srca i moždanog udara, održavanje pokretljivosti, kontrolu tjelesne težine i povećanu mentalnu dobrobit.

Za mnoge od nas, ipak, pronaći vremena za vježbanje nije lako. Ali ako vam je nemoguće odvojiti 30 minuta dnevno za vježbanje, nemojte odustati. Možete ostvariti svoju dnevnu kvotu sa tri desetominutna ciklusa vježbi.

Kako bi tokom vježbanja osigurali zdravstvenu korist i sagorjeli kalorije, treba vam biti toplije nego inače, disanje bi trebao biti brže nego što je inače i puls vam treba biti ubrzaniji.

Koristite naš izračun potrošnje kalorija kako bi saznali koliko kalorija ćete s pojedinom aktivnošću sagorjeti, ali imajte na umu da količina potrošenih kalorija ovisi o težini, spolu i drugim faktorima.

Uređivanje vrta

Plijevljenje, kopanje i košenje vrta se računaju kao umjerena djelatnost ako se vaš puls malo ubrza i postaje vam vruće dok radite. Vrtlarenje u trajanju od 10 minuta će sagorjeti 53 kalorije.

Igrajte se s djecom

Vozite bicikl, igrajte nogomet ili skačite na trampolinu. Pronalaženje vremena za aktivnosti s djecom pomaže u održavanju bliskosti. Možete i zajedno uređivati vrt.

Preskačite uže

Preskakanje užeta je dobro za srce, kosti, fleksibilnost i koordinaciju. I jeftino je: sve što trebate je preskakanje užeta, dobar par tenisica i sigurno mjesto. Ovisno o intenzitetu vježbanja, skakanje će izgorjeti između 70 i 110 kalorija u 10 minuta.

Vozite sobni bicikl

Zašto ne bi vozili bicikl ispred televizora? Vozit ćete i gledati svoju omiljenu emisiju, a 10 minuta će vam brzo proći. Deset minuta umjerene vožnje bicikla može sagorjeti oko 62 kalorije.

Idite stepenicama

Stepenice vam mogu pomoći sagorjeti dodane kalorije, kao i učvrstiti noge i stražnjicu. Penjanje stepenicama sagorijeva dvostruko više kalorija od hodanja, a 10 minuta možete sagorjeti oko 70 kalorija.

Hodajte

Hodanje je jedan od najlakših načina da uvrstite vježbu u vaš dan. Preporučuje se da napravite 10.000 koraka dnevno. Možete izgorjeti 35 kalorija u 10 minuta brzog hodanja.

Plešite

Plesanje je zabavno i dobra je vježba. Ako uživate u tome vjerojatno ćete i premašiti cilj od 10 minuta. Deset minuta aerobnog plesa sagorjet će oko 65 kalorija.

Vježba na radnom mjestu

Sjedeći na stolici cijeli dan je jednostavan način da nagomilate kilograme. No, postoje načini da uvedete malo vježbe u vaš uredski život.

  • Prošećite do kolega.
  • Idite stepenicama.
  • Hodajte i pričajte na telefon.
  • Prošećite s kolegama za vrijeme pauze.

Bilo koja od ovih aktivnosti može vam pomoći da sagorite 35 kalorija u 10 minuta.

  • Park i šetnja
  • Kada krenete u park, ostavite auto dalje i prošećite ostatak puta. Ako kupujete, ostaviti auto dalje od trgovine i imat ćete dodatnu korist dok šećete s vrećicama do auta.

Sagorite kalorije dok čistite

Kućanski poslovi možda neće biti toliko zabavni, ali će vam pomoći da sagorite dodatne kalorije. Ribanje, čišćenje, usisavanje i pranje podova može se računati kao umjerena vježba. U 10 minuta brisanja prašine, možete izgorjeti oko 33 kalorija, dok je 10 minuta glačanja sagorjeva 15 kalorija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije