Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Joga kao spas za duge vožnje

Joga kao spas za duge vožnje

Joga kao spas za duge vožnje
  • Objavljeno: Petak, 06.11.2015.
  • Broj pregleda: 175
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Duge vožnje mogu uzrokovati bolove u kukovima, stražnjici, donjem dijelu leđa i ramenima, naročito ako ne radite nikakve pauze tijekom vožnje. Sjedenje u automobilu uzrokuje neprirodan položaj kralježnice što stvara pritisak na kralješke i diskove.

Dobra vijest je da samo nekoliko minuta joge može ublažiti napetost u mišićima i ubrzati oporavak nakon višesatne vožnje.

Položaj mačke za bolove u leđima, vratu i ramenima

Stanite na sve četiri. Zapešća trebaju biti u ravnini s ramenima, a koljena u ravnini s kukovima. Duboko udahnite i izdahnite dok trup izvijate prema stropu. Glava treba biti usmjerena prema podu. Udahnite i izvijte trup prema podu. Podignite prsa prema stropu, opustite mišiće trbuha, a glavu podignite što više možete. Ponovite 5 do 8 puta.

Za put

Ako ste napravili pauzu od vožnje i ne možete pronaći mjesto gdje biste izveli ovu vježbu na sve četiri, zauzmite položaj za čučanj, ruke stavite iznad koljena i izvijajte leđa. Ne zaboravite paziti na disanje. Napravite 5 do 8 ponavljanja.

Isprobajte jogu za opuštanje!

Položaj goluba za bolove u stražnjici i kukovima

Sjednite i desnu nogu savijte ispred trupa. Lijeva noga treba ostati ispružena prema natrag. Nagnite se prema naprijed. Dlanovi i podlaktice trebaju biti na podu. Kukove držite mirno na podu. Spustite trup i duboko udahnite. Zadržite dah 5 do 8 puta, zatim isto ponovite s drugom stranom.

Za put

Stanite, stavite desni gležanj iznad lijevog koljena tako da tijelo poprimi oblik brojke 4. Pridržite se za rub auta i kukove nagnite prema nazad kako biste istegnuli desni kuk i donji dio leđa. Zadržite dah 5 do 8 puta i ponovite isto s drugom stranom.

Provjerite koje su najčešće greške u jogi!

Križni iskorak za bolove u kukovima i leđima

Stanite i lijevom nogom iskoračite natrag. Savijte desno koljeno tako da bude pod pravim kutem. Savijte trup prema naprijed, petu lijevog stopala podignite. Spojite dlanove ispred tijela i okrenite trup u desno. Lijevi lakat prislonite uz vanjski dio desnog koljena. Lijevu nogu držite mirno i ravno. Pogledajte za desnim ramenom. Zadržite dah 5 do 8 puta i isto ponovite s drugom stranom.

Za put

Napravite nekoliko običnih iskoraka. Osjetite ćete olakšanje na području kukova i leđa.

Isprobajte jogu za mršavljenje!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije