Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!

Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!

Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!
  • Objavljeno: Nedjelja, 24.12.2017.
  • Broj pregleda: 465
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!
Izvor slike: Pixabay

Moguće je uživati ​​u blagdanskim delicijama bez debljanja, a u nastavku pročitajte kako!

Blagdani su idealno vrijeme za unos nepotrebnih kalorija. Kolačić u uredu, kobasica u pecivu na Adventu, čokolada koju ste dobili na poklon od prijatelja, večera s partnerom i brojni drugi obroci se gomilaju a nakon blagdana nastupa blagdanska depresija, pretežno uzrokovana nakupljenim kilogramima.

Prema nekim istraživanjima, nemamo naviku gubiti kilograme koje smo nakupili u zimskom periodu i ti kilogrami se s godinama samo gomilaju i sve češće uzrokuju pretilost.

1. Pojedite nešto prije odlaska na zabavu

Ako na zabavu idete siti, manja je vjerojatnost da ćete doći u napast isprobati sve delicije i na kraju se prejesti.

2. Preusmjerite pozornost

Nemojte zabavu gledati samo kao priliku za konzumaciju hrane. Uživajte u društvu svojih prijatelja ili u plesu. Usredotočite se na bilo što osim hrane i kaloričnih alkoholnih napitaka.

3. Usporite tempo

Jeste li se ikada ograničili na to da ćete jesti samo prvih pola sata prilikom dolaska na zabavu? To je pogrešno! Obično u takvim situacijama pojedemo više nego što smo planirali! Radije usporite tempo i dobro sažvačite svaki zalogaj. Nakon svakog zalogaja odložite žlicu ili vilicu. To bi vas definitivno trebalo usporiti.

Ako se ipak prejedete, pripremite ovaj čaj!

4. Brojite zalogaje

Najbolji trik za umjereno jedenje je brojanje svakog zalogaja. Zalogaj može biti i kanape! Prilikom uzimanja svakog kanapea, spremite čačkalicu u džep i postavite si granicu!

5. Nadmudrite sami sebe

Ako je poslužen švedski stol, uzmite najmanji tanjur i birajte jednostavnija jela. Svježe voće, povrće i koktel od škampa su odličan izbor. Pripazite na kalorične umake!

6. Ograničite alkohol

Izbjegavajte alkohol u većim količinama. Osim što ima puno kalorija, pod utjecajem alkohola ćete se teže kontrolirati apetit.

7. Birajte deserte

Kada je riječ o desertima, budite izuzetno oprezni i izbirljivi. Birajte manje zalogaje i uzmite samo ono što vam izgleda senzacionalno.

8. Donesite vlastitu poslasticu

Ako idete na zabavu, ponesite vlastiti niskokalorični desert i držite se njega.

Provjerite kako prejedanje utječe na zdravlje!

9. Ne isprobavajte hranu dok kuhate

Naravno da ćete ponekad morati isprobati što ste skuhali, ali ograničite isprobavanje. Stavite zalogaj u pola žličice i to bi trebalo biti dovoljno da primijetite nedostaje li neki začin.

10. Šetnja je ključna

Napravite novu tradiciju za blagdane! Organizirajte obiteljsku šetnju. Osim što ćete izgubiti dodatne kalorije, šetnja će vas odvući od stola prepunog primamljivih delicija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije