Kako dijabetičari mogu bolje kontrolirati razinu šećera?

Kako dijabetičari mogu bolje kontrolirati razinu šećera?

Kako dijabetičari mogu bolje kontrolirati razinu šećera?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 16.11.2015.
  • Broj pregleda: 2.116
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kombinacija aerobnih vježbi i vježbi snage su najbolji oblik treninga za bolju kontrolu razine šećera u krvi kod osoba, koje pate od dijabetesa.

Austrijski znanstvenici su analizirali rezultate 14 istraživanja u kojima je sudjelovalo više od 900 osoba, koje pate od dijabetesa tipa 2. Znanstvenici su uzeli u obzir njihove životne navike, navike vježbanja i vrstu tjelovježbe.

Neki sudionici su pojačano radili aerobne vježbe, dok su se neki više fokusirali na vježbe snage. Također, neki sudionici su radili kombinaciju vježbi snage i aerobnih vježbi.

Kada su proučavali rezultate, koji su objavljeni u časopisu Diabetologia, ustanovili su da dijabetičari, čiji su treninzi sadržavali vježbe snage i aerobne vježbe, rjeđe doživljavaju nagle promjene u razini šećera u krvi, a samim time lakše i kontroliraju razinu šećera u krvi.

Kombinacija vježbi snage i aerobnih vježbi se preporuča svim osobama, uključujući i osobe, koje pate od dijabetesa tipa 2, izjavio je voditelj istraživanja prof. Lukas Schwingshackl.

Prethodna istraživanja su pokazala da tjelovježba može pomoći u kontroli razine šećera, ali je ovo prvo istraživanje koje je pokazalo da su, kada je u pitanju kontrola razine šećera, vježbe snage jednako važne kao i aerobne vježbe.

Vježbe snage potiču povećanje postotka mišićne mase i na taj način pospješuju korištenje glukoze, a aerobne vježbe potiču potrošnju glukoze. Svaki tip tjelovježbe ima drugačiji učinak na tijelo, a do najboljih rezultata ćete doći ako ih radite u kombinaciji.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Dijabetes i prehrana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti