Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako ublažiti natečenost stopala i gležnjeva?

Kako ublažiti natečenost stopala i gležnjeva?

Kako ublažiti natečenost stopala i gležnjeva?
  • Objavljeno: Nedjelja, 24.07.2016.
  • Broj pregleda: 448
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Do natečenosti stopala i gležnjeva dolazi kada se u krvnim žilama i okolnom tkivu nakuplja previše vode. Najčešći uzroci nakupljanja vode su:

  • prekomjeran unos soli i ugljikohidrata
  • prekomjeran unos laksativa i diuretika
  • uzimanje kontracepcijskih pilula
  • trudnoća i PMS

Povećajte unos vode

Povećanjem unosa vode će tijelo imati manju potrebu za zadržavanjem vode. U toku dana popijte najmanje 8 čaša vode. Za još bolji učinak u vodu dodajte malo soka od limuna ili limete.

Saznajte zašto svako jutro trebate popiti čašu vode!

Namačite stopala u vodi

Plivanjem ili močenjem nogu u vodi ćete potaknuti cirkulaciju krvi i ublažiti natečenost na području stopala i gležnjeva.

Namačite stopala u otopini vode i jabučnog octa

Jabučni ocat će ublažiti natečenost. Odličan je izvor kalija koji potiče eliminaciju suvišne vode. Jabučni ocat će imati odličan učinak i ako ga redovito konzumirate.

Saznajte zašto trebate namakati stopala u jabučnom octu!

Koristite ulje gorušice

Masirajte stopala uljem gorušice kako biste potaknuli cirkulaciju krvi, ublažili umor i natečenost. Ulje gorušice je jako dobar izvor selena i magnezija i ima odlično protuupalno djelovanje.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti