Kako ublažiti natečenost stopala i gležnjeva?

Kako ublažiti natečenost stopala i gležnjeva?

Kako ublažiti natečenost stopala i gležnjeva?
  • Objavljeno: Nedjelja, 24.07.2016.
  • Broj pregleda: 506
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Do natečenosti stopala i gležnjeva dolazi kada se u krvnim žilama i okolnom tkivu nakuplja previše vode. Najčešći uzroci nakupljanja vode su:

  • prekomjeran unos soli i ugljikohidrata
  • prekomjeran unos laksativa i diuretika
  • uzimanje kontracepcijskih pilula
  • trudnoća i PMS

Povećajte unos vode

Povećanjem unosa vode će tijelo imati manju potrebu za zadržavanjem vode. U toku dana popijte najmanje 8 čaša vode. Za još bolji učinak u vodu dodajte malo soka od limuna ili limete.

Saznajte zašto svako jutro trebate popiti čašu vode!

Namačite stopala u vodi

Plivanjem ili močenjem nogu u vodi ćete potaknuti cirkulaciju krvi i ublažiti natečenost na području stopala i gležnjeva.

Namačite stopala u otopini vode i jabučnog octa

Jabučni ocat će ublažiti natečenost. Odličan je izvor kalija koji potiče eliminaciju suvišne vode. Jabučni ocat će imati odličan učinak i ako ga redovito konzumirate.

Saznajte zašto trebate namakati stopala u jabučnom octu!

Koristite ulje gorušice

Masirajte stopala uljem gorušice kako biste potaknuli cirkulaciju krvi, ublažili umor i natečenost. Ulje gorušice je jako dobar izvor selena i magnezija i ima odlično protuupalno djelovanje.

Najčitanije zanimljivosti