Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najveća pogreška koju ljudi čine pri odabiru poklona

Najveća pogreška koju ljudi čine pri odabiru poklona

Najveća pogreška koju ljudi čine pri odabiru poklona
  • Objavljeno: Srijeda, 28.12.2016.
  • Broj pregleda: 482
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Rezultati istraživanja pokazuju da postoji velika pogreška koju ljudi rade prilikom odabira darova. Ovaj nesporazum rezultira s najmanje šest neusklađenosti između onoga što darovatelj misli da primatelj želi i onog što primatelj doista želi. Te neusklađenosti se mogu ispraviti i primatelj se ne mora pretvarati da mu se dar sviđa.

Pogreška darovatelja je najčešće pretjerana usredotočenost na trenutak kada primatelj otvori dar. Želi iznenaditi i impresionirati primatelja i postići wow efekt. Problem je u tome što je primateljima poklona više stalo do samog poklona nego samog otvaranja jer primatelj gleda vrijednost poklona u kojem će uživati kroz cijelo vrijeme posjedovanja (pri tome se ne misli na materijalnu vrijednost).

Donosimo šest primjera neusklađenosti između onoga što darovatelj misli da primatelj želi i primateljeve stvarne želje:

  • Često poklanjamo moderne naprave ili odjeću koja se nama sviđa, a ne razmišljamo o tome da primatelj više voli poklone s kojima može doživjeti novo iskustvo poput karte za neku utakmicu.
  • Prijatelju poklonimo buket cvijeća, a on više voli gledati pupoljke koji s vremenom procvatu i na taj način može uživati duže u poklonu.
  • Poklanjamo preskupe poklone i ne dobivamo reakciju koju smo očekivali. Moramo uzeti u obzir da primatelj ne zna kolika je točna materijalna vrijednost poklona.
  • Poklonimo primatelju nešto što nije na njegovom popisu želja ili je već dobio sličan poklon.
  • Dobro poznajemo primatelja i poklanjamo mu dar u njegovom stilu, a primatelj više voli svestrani dar, kao što je poklon bon koji može iskoristiti u bilo kojoj trgovini.
  • Darovatelj pokloni dar koji je impresivan i nije jednostavan za korištenje, a primatelj više voli jednostavne poklone manje kvalitete.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti