Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha!

Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha!

Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha!
  • Objavljeno: Utorak, 21.04.2020.
  • Broj pregleda: 4.615
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Zanimljivosti

Gubitak kilograma prava je noćna mora, a posebice gubitak masnih naslaga na trbuhu. Upravo to je područje s kojeg se najteže gube naslage, a nutricionisti savjetuju koje namirnice biste trebali jesti kako biste ubrzali taj postupak.

Nutricionistica Bec Miller, za Daily Mail je otkrila koje namirnice biste trebali konzumirati kroz tjedan kako biste se riješili naslaga na trbuhu i „otvorili put“ trbušnjacima.

1. Špinat i kelj

Špinat i kelj bogati su vitaminima A, C, K i E, obiluju i vlaknima te nemaju puno kalorija. Zbog toga su idealan izbor namirnica za gubitak kilograma, a za cjelovito zdravlje organizma pobrinut će se i antioksidansi u tom povrću koji djeluju protuupalno.

Pomoći će i u snižavanju krvnog tlaka, prevenciji nastanka srčanih bolesti, ali i čuvati „liniju“ te mentalno zdravlje. Kad je riječ o ovim namirnicama, ne morate se ograničavati u željenoj količini jer će vam pomoći očuvati zdravlje i potaknuti gubitak masnih naslaga, poručuje Miller.

Klikni na link ili sliku i napravi napitak s kojim ćeš reći zbogom masnoći na trbuhu!

2. Riba jednom ili dvaput tjedno

Rafinirano biljno ulje, sojine klice, kukuruz neke su od namirnica koje obiluju Omega 6 masnim kiselinama, a ako ih u tijelu ima previše to može uzrokovati kronične upale u tijelu, što potencijalno povećava rizik od raznih bolesti povezanih s crijevima. Kako bi postigli „ravnotežu“, potrebno je konzumirati namirnice koje sadrže Omega 3 masne kiseline, a najbolji način za to jest konzumacije ribe barem jednom na tjedan.

3. Jaja

Jaja su na listi mnogih nutricionista kao namirnice koje ne bismo trebali izbjegavati. U jajima se nalaze esencijalne aminokiseline koje su potrebne našem organizmu. Nakon konzumacije osjećat ćete se sitima dulje vremena, što će spriječiti prejedanje kasnije u danu. Osim toga, brojna istraživanja pokazala kako je jaje za doručak bolji izbor nego žitarice ako želite izgubiti kilograme, a možete pojesti tri cijela jaja na dan bez straha od povećanja razine lošeg kolesterola.

4. Šumsko voće

Zbog vlakana koje sadrže, osobama koje se bore s viškom kilograma preporučuje se da ne izbjegavaju konzumirati voće. No, neko je voće bolje od drugog, barem kada je riječ o mršavljenju. Nutricionisti savjetuju konzumaciju šumskog voća, malih paketića vitamina i nutrijenata koji pomažu u topljenju masnoća. Isto tako, šumsko voće obiluje antioksidansima i protuupalnim spojevima, a sadrži niske količine šećera pa su idealan izbor za doručak i užinu.

5. Brokula i cvjetača

Sastojci u ovim namirnicama pomažu u detoksikaciji organizma. To je svakako vrlo poželjno kada se želite riješiti neželjenih kilograma. Brokula i cvjetača pomažu u očuvanju zdravlja jetre, a trebali biste ove namirnice kombinirati svaki dan kao prilog jelu ako želite tanji struk.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Blagdanska kuharica

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti