Ovo je 5 najčešćih laži o mršavljenju u koje morate prestati vjerovati!

Ovo je 5 najčešćih laži o mršavljenju u koje morate prestati vjerovati!

Ovo je 5 najčešćih laži o mršavljenju u koje morate prestati vjerovati!
  • Objavljeno: Nedjelja, 25.04.2021.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Zanimljivosti

Svatko ima neko mišljenje o prehrani i mršavljenju koje voli podijeliti s drugima. Postoje i brojni stručnjaci koji zagovaraju određena mišljenja i često uvjeravaju ljude da su baš ona ispravna.

No, tijekom širenja raznih ideja o dijetama i mršavljenju, stvorili su se brojni mitovi u koje ljudi slijepo vjeruju, a zapravo uopće nisu ispravna.

Zato zaboravite sve ono što su vam rekli prijatelji i obitelj, pa čak i treneri, jer su možda i oni vjerovali u krive stvari.

1. Morate brojati kalorije

Nije važan samo broj kalorija, važno je odakle dolaze te kalorije. Primjerice, jelo s avokadom može imati isti broj kalorija kao kolač, ali hranjive tvari koje se nalaze u avokadu znatno se razlikuju pa trebate obratiti pozornost što jedete, a ne koliku količinu pojedete.

2. Desert je zabranjen

Istraživanja su pokazala da kad nekome zabranite desert, on ima potrebu prejedati se drugim namirnicama. Osim toga, postoje i zdravi deserti, koji sadrže dobre ugljikohidrate, a neki recepti sadrže i bijeli šećer, ali u manjim količinama. Desert ne smije biti zabranjen, a osoba koja želi izgubiti kilograme mora naučiti jesti razumno i uživati u desertu.

3. Sutra ću odraditi ono što sam danas prekršio

Bilo da se radi o jelu koje se ne preporučuje u dijeti ili o lažnom treningu, morate znati da nikad nije dobro prekršiti proces i nadoknaditi to sljedeći dan. Sve i da odradite sutra duplo, morate znati da se niste riješili kalorija od jučerašnje brze hrane jer trebaju sati i sati da se riješite suvišnih kalorija. Osim toga, brza hrana ne pruža tijelu zdrave nutrijente, a nakuplja kilograme.

4. Izbjegavajte voće

Znanstvenici su potvrdili da dodatak svježeg voća u prehranu ne deblja, nego čak dovodi do gubitka kilograma, što pokazuje da je važna kvaliteta prehrane. Drugim riječima, sve se svodi na kontrolu i razmišljanje, morate izbjegavati prerađenu hranu s dodanim šećerom, a smijete jesti slatko voće.

5. Morate planirati svaki obrok

Suprotno vjerovanju da morate pomno isplanirati jelovnik za svaki dan, nutricionisti tvrde da na taj način riskirate „cheat“, odnosno da ćete prije prekršiti dijetu. Stvar je u tome što vaše tijelo može imati žudnju za hranom koja nije taj dan na meniju, ali ipak ćete ju pojesti i tako prekršiti plan mršavljenja. Odlučite što ćete jesi dan ranije, ali ako dođete u napast, pojedite ono što želite jer dijeta nije zabrana, samo program.

Zdrava prehrana ne znači uskraćivanje svega i konzumiranje kelja u velikim količinama, važna je ravnoteža i raznolikost, a kad prestanete slijediti ove mitove, uz redovito vježbanje i zdravu prehranu kilogrami će se samo topiti.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti