Saznajte 5 najčešćih laži o mršavljenju!

Saznajte 5 najčešćih laži o mršavljenju!

Saznajte 5 najčešćih laži o mršavljenju!
  • Objavljeno: Utorak, 16.10.2018.
  • Broj pregleda: 216
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Saznajte 5 najčešćih laži o mršavljenju!
Izvor slike: Depositphotos

Svatko ima neko mišljenje o prehrani i mršavljenju koje voli podijeliti s drugima. Postoje i brojni stručnjaci koji zagovaraju određena mišljenja i često uvjeravaju ljude da su baš ona ispravna.

No, tijekom širenja raznih ideja o dijetama i mršavljenju, stvorili su se brojni mitovi u koje ljudi slijepo vjeruju, a zapravo uopće nisu ispravna.

Zato zaboravite sve ono što su vam rekli prijatelji i obitelj, pa čak i treneri, jer su možda i oni vjerovali u krive stvari.

1. Morate brojati kalorije

Nije važan samo broj kalorija, važno je odakle dolaze te kalorije. Primjerice, jelo s avokadom može imati isti broj kalorija kao kolač, ali hranjive tvari koje se nalaze u avokadu znatno se razlikuju pa trebate obratiti pozornost što jedete, a ne koliku količinu pojedete.

2. Desert je zabranjen

Istraživanja su pokazala da kad nekome zabranite desert, on ima potrebu prejedati se drugim namirnicama. Osim toga, postoje i zdravi deserti, koji sadrže dobre ugljikohidrate, a neki recepti sadrže i bijeli šećer, ali u manjim količinama. Desert ne smije biti zabranjen, a osoba koja želi izgubiti kilograme mora naučiti jesti razumno i uživati u desertu.

Ovo su najbolji međuobroci koji potiču mršavljenje!

3. Sutra ću odraditi ono što sam danas prekršio

Bilo da se radi o jelu koje se ne preporučuje u dijeti ili o lažnom treningu, morate znati da nikad nije dobro prekršiti proces i nadoknaditi to sljedeći dan. Sve i da odradite sutra duplo, morate znati da se niste riješili kalorija od jučerašnje brze hrane jer trebaju sati i sati da se riješite suvišnih kalorija. Osim toga, brza hrana ne pruža tijelu zdrave nutrijente, a nakuplja kilograme.

4. Izbjegavajte voće

Znanstvenici su potvrdili da dodatak svježeg voća u prehranu ne deblja, nego čak dovodi do gubitka kilograma, što pokazuje da je važna kvaliteta prehrane. Drugim riječima, sve se svodi na kontrolu i razmišljanje, morate izbjegavati prerađenu hranu s dodanim šećerom, a smijete jesti slatko voće.

Napitak za mršavljenje od samo 3 sastojka!

5. Morate planirati svaki obrok

Suprotno vjerovanju da morate pomno isplanirati jelovnik za svaki dan, nutricionisti tvrde da na taj način riskirate „cheat“, odnosno da ćete prije prekršiti dijetu. Stvar je u tome što vaše tijelo može imati žudnju za hranom koja nije taj dan na meniju, ali ipak ćete ju pojesti i tako prekršiti plan mršavljenja. Odlučite što ćete jesi dan ranije, ali ako dođete u napast, pojedite ono što želite jer dijeta nije zabrana, samo program.

Zdrava prehrana ne znači uskraćivanje svega i konzumiranje kelja u velikim količinama, važna je ravnoteža i raznolikost, a kad prestanete slijediti ove mitove, uz redovito vježbanje i zdravu prehranu kilogrami će se samo topiti.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti