Izravnajte trbuh u samo nekoliko minuta dnevno!

Izravnajte trbuh u samo nekoliko minuta dnevno!

Izravnajte trbuh u samo nekoliko minuta dnevno!
  • Objavljeno: Četvrtak, 23.06.2016.
  • Broj pregleda: 7.293
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tražite jednostavan i brz način da se dovedete u formu i riješite suvišnih kilograma na području trbuha? Ovaj trening će vam u tome pomoći i istovremeno će učvrstiti mišiće ruku, stražnjice i bedara.

Vježba 1

Aktivira mišiće trbuha i nogu.

Legnite na leđa i noge ispružite iznad kukova. Ruke ispružite iza glave. Podignite trup i rukama idite prema stopalima. Noge cijelo vrijeme držite ispruženima. Vratite se na pod i spustite lijevu nogu prema podu. Vratite se u početni položaj i napravite 20 ponavljanja. Isto ponovite s drugom nogom.

Vježba 2

Aktivira mišiće trbuha i nogu.

Stanite na lijevu nogu i lijevu ruku ispružite sa strane tako da je u ravnini s ramenom. Desnu nogu podignite desetak centimetara od poda. Savijte desnu ruku u laktu i koljenom desne noge dodirnite lakat desne ruke. Napravite 15 ponavljanja i isto ponovite s drugom stranom.

Vježba 3

Aktivira mišiće prsa i trbuha.

Legnite na leđa. Koljena savijte tako da su pod pravim kutem. Uzmite bučice i ruke ispružite ispred prsa. Desnu nogu držite savijenu, a lijevu spustite prema podu. Brojite do 1, vratite se na početak i napravite 10 ponavljanja. Isto ponovite s drugom stranom.

Vježba 4

Aktivira mišiće ramena, trbuha i stražnjice.

Sjednite na pod. Koljena savijte. Uzmite bučice i primaknite ih ramenima tako da su laktovi okrenuti u stranu, a dlanovi jedan prema drugom. Lagano se nagnite u natrag i ispružite ruke iznad glave dok podižete stopala nekoliko centimetara od poda i koljena primičete prsima. Brojite do 3, vratite se na početak i napravite 15 ponavljanja.

Vježba 5

Aktivira mišiće trbuha, stražnjice i nogu.

Stanite tako da su stopala spojena. Spustite se u iskorak i lijevom rukom dotaknite desno stopalo. Ustanite i podignite desno koljeno tako da je u ravnini s kukovima. Šake primaknite prsima i laktove savijte u stranu. Napravite 15 ponavljanja i isto ponovite s drugom stranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije