Ovi mitovi o tjelovježbi su štetni za vaše zdravlje!

Ovi mitovi o tjelovježbi su štetni za vaše zdravlje!

Ovi mitovi o tjelovježbi su štetni za vaše zdravlje!
  • Objavljeno: Srijeda, 02.05.2018.
  • Broj pregleda: 888
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

Postoji puno mitova o vježbanju i često ne znamo u koje bismo zaista trebali vjerovati, a koje možemo zanemariti.

U nastavku saznajte na koje mitove o tjelovježbi trebate obratiti pozornost:

Najbolje je vježbati u jutarnjim satima.

Netočno. Najbolje je vježbati u vrijeme kada se osjećati spremni i puni energije. To može biti ujutro ili navečer prije spavanja. Pronađite vrijeme u danu kada se najbolje osjećate i iskoristite to vrijeme za kvalitetan trening.

Najbolje vježbe za mozak su zagonetke i križaljke.

Djelomično točno. Iako mentalne vježbe služe za razvoj mozga, ne trebamo zanemariti ni fizičke. Naime, fizička aktivnost poboljšava cirkulaciju, podiže raspoloženje, poboljšava pamćenje i štiti od demencije.

Ovo su najbolje vježbe za čvrste ruke i snažne tricepse!

U formi ćete biti i nakon nekoliko tjedana pauziranja.

Nažalost, netočno. Većina ljudi izgubi tonus mišića nakon samo 7 dana pauze od vježbanja. Čak i kada postignete željene rezultate, predugi odmor se ne preporučuje.

Trčanje na duge staze pokazuje najbolje rezultate.

Netočno. Istraživanja pokazuju da osobe koje trče kraće udaljenosti jednakog su zdravstvenog stanja kao i oni koji trče maratone. Osim toga, laganije aerobne vježbe poput brzog hodanja su zdravije za tijelo i zglobove.

Energetski napitci su sjajni za hidraciju tijela tijekom treninga.

Energetska pića ne sadrže ništa više od šećera i vode. Stručnjaci predlažu da tijekom treninga radije pijete običnu vodu, a potrošenu energiju vraćate nisu ništa više od šećera s vodom. Stručnjaci preporučuju da umjesto toga piju čistu vodu i vraćaju energiju s hranom prepunom proteina nakon vježbanja.

Vježbate sami? Evo zašto biste to trebali promijeniti!

Trčanje na traci je učinkovitije od trčanja na otvorenom.

Trčanje na svježem zraku i na traci za trčanje, nije isto čak i ako trčite istu udaljenost. Trčanje prema vjetru i na svježem zraku jače aktivira mišiće koji troše i do 10% kalorija više.

Zahtjevni i naporni treninzi izazivaju glad.

Ako ste jako gladni nakon treninga, znači da je nešto prošlo po zlu jer bi tjelovježba trebala potisnuti glad.

Joga rješava bolove u leđima.

Joga ne može izliječiti bol u leđima. Ako je bol uzrokovana mišićnim problemima, onda da. Istezanje i neke poze mogu opustiti mišiće i ublažiti bolove. Međutim, ako imate ozbiljniji problem poput išijasa, radije izbjegavajte jogu neko vrijeme.

VIDEO: Khloé Kardashian obožava ovu super vježbu za ruke!

Trčanje šteti koljenima i gležnjevima.

Netočno. Prema najnovijim istraživanjima, trčanje ne šteti nogama, nego ih čini jačima i manje osjetljivim na ozljede.

Najnovije

Najčitanije