Ovo je 9 najboljih namirnica za ublažavanje boli!

Ovo je 9 najboljih namirnica za ublažavanje boli!

Ovo je 9 najboljih namirnica za ublažavanje boli!
  • Objavljeno: Subota, 05.05.2018.
  • Broj pregleda: 756
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

Ako vas muči PMS, mučnina ili glavobolja, postoje namirnice koje učinkovito djeluju na ublažavanje svih vrsta boli.

Izdvojili smo 9 najučinkovitijih namirnica koje će ublažiti svaku bol i olakšati vašu svakodnevicu:

Đumbir

Đumbir se često spominje u tradicionalnoj medicini kao lijek protiv mučnine i radi svojih umirujućih svojstava. Đumbir se također može koristiti za ublažavanje boli, upaljenih mišića i menstrualnih grčeva. Postoji istraživanje kojim je dokazano da đumbir može djelovati kao protuupalni lijek za predmenstrualne bolove.

Borovnice

Ove male sočne bobice su pune fitonutrijenata koje su idealne u borbi protiv upala i ublažavanja boli. Izvan sezone možete kupiti i smrznute borovnice, koje mogu sadržavati i više hranjivih tvari nego svježe koje pronalazimo u trgovinama.

Otkrijte koje bolesti mogu izliječiti kućni ljubimci!

Sjemenke bundeve

One su sjajan izvor magnezija, minerala koji pomaže ublažiti bolne migrene. Sjemenke bundeve također mogu spriječiti i liječiti osteoporozu.

Losos

Ova masna riba je puna omega-3 masnih kiselina koje čuvaju zdravlje kardiovaskularnog sustava. Omega-3 masne kiseline ublažavaju i sprječavaju razvoj upalnih procesa, stoga su idealne za tretiranje reumatoidnog artritisa.

Kurkuma

Istraživanja pokazuju da kurkumin, sastavni dio kurkume, može djelovati na ublažavanje boli uzrokovane reumatoidnim artritisom ili osteoartritisom. Crni papar pomaže u boljoj apsorpciji kurkumina, stoga pomiješajte kurkumu s paprom, medom i naribanim đumbirom. Uzimajte 1 žličicu ove mješavine svaki dan, dok bol ne popusti.

Saznajte sve što ste ikada htjeli znati o đumbiru!

Trešnje

Istraživanja su pokazala da sok od trešanja može ublažiti upalu mišića uzrokovanu pretjeranom tjelovježbom. Trešnje sadrže mnoštvo antioksidansa i protuupalnih spojeva.

Čili papričice

Kapsaicin koji se nalazi u čili papričicama, daje blagi osjećaj žarenja što potiče cirkulaciju i smanjuje upalu. Taj isti osjećaj žarenja, nakon konzumacije čilija, potiče oslobađanje endorfina u mozgu, koji blokira osjećaj bol.

Otkrijte zašto neke ljude seksualno uzbuđuje bol!

Menta

Ulje paprene metvice ublažava bolne grčeve, plinove i nadutost. Radi toga je idealan za ublažavanje simptoma sindroma iritabilnog crijeva. Čaj od mente je idealan za probavu i ublažavanje bolova u želucu.

Crno vino

Istraživanja pokazuju da resveratrol, antioksidans koji se nalazi u tamnom grožđu, može ublažiti oticanje diskova što dovodi do bolova u leđima. Iako crno vino sadrži veće količine resveratrola, pripazite na konzumiranu količinu. Ženama se preporučuje jedna čaša vina dnevno, a muškarcima dvije.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije