Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Što trebamo jesti češće

Što trebamo jesti češće

Što trebamo jesti češće
  • Objavljeno: Utorak, 12.10.2010.
  • Broj pregleda: 4.921
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Cimet

Evo jedne namirnice koje je zdrava i popularna među djecom. Kore od cimetova stabla, porijeklom iz Šri Lanke, imaju izvanredne zdravstvene koristi. Različita istraživanja sugeriraju da cimet regulira šećer u krvi, inhibira stanice raka i djeluje protuupalno.

Pospite ga na francuski tost, zobene pahuljice, na maslac ili dodajte u šalicu vruće čokolade. Cimet je odličan i s bananama.

Kokosovo mlijeko

Kokos je neobično voće. U južnom Pacifiku, tradicionalna prehrana koristiti obilne količine kokosovog ulja, ali tamošnje studije pokazuju da ljudi ne dobivaju bolesti srca. Kokosove pahuljice, kokosovo mlijeko i kokosovo ulje sadrže puno antivirusnih, antibakterijskih masnih kiselina koje se zovu laurinska kiselina.

Govedina

Sva govedina je izvrstan izvor željeza, B vitamina i cinka, hranjivih tvari kojih mnogi ne dobivaju dovoljno. Goveda koja se hrane travom sadrže manje masnoće, manje zasićenih masnoća i više omega 3 masnih kiselina od goveda koje se hrane smjesom.

Orašasti proizvodi

Bademi, lješnjaci i indijski oraščići su bogati mononezasićenim i polinezasićenim mastima i antioksidansima. Orasi su jedan od najboljih izvora omega 3 masnih kiselina za vegetarijance koji se bore protiv pretilosti, dijabetesa i srčanih bolesti.  Možete ih jesti svaki put kada želite nešto grickati. Ali pazite na količinu jer sadrže dosta kalorija.

Med i melasa

Ako ste sladokusac, isprobajte ove prirodne zaslađivače umjesto šećera. Nefiltriran, sirovi med sadrži brojne enzime i fitonutrijenate koji pomažu probavi. Melasa je hranjiv nusprodukt šećerne trske, a bogata je hranjivim tvarima i iznenađujuće je dobar izvor željeza i mnogih drugih minerala.

Za razliku od meda, koji je najbolji ako nije grijan, melasa je već kuhana, pa nema razloga da ne kuhate s njom.

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje sadrži polinezasićene masti (koje smanjuju upalu), fenole (antioksidanse koji se borbe protiv raka) i vitamin E (koji smanjuje rizik od srčanih bolesti, štiti kožu od štetnih tvari i sprječava oštećenja živaca). Hladno prešano, ekstra djevičansko ulje sadrži više fenola, a vitamin E je neoštećen.

Lagano propržite povrće u njemu ili ga dodajte salatama.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije