Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

3 vježbe za kroničnu bol

3 vježbe za kroničnu bol

3 vježbe za kroničnu bol
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 09.09.2013.
  • Broj pregleda: 126
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prethodna su istraživanja pokazala da sve veći broj osoba pati od fibromijalgije, poremećaja koji uzrokuje bolove u mišićima, zglobovima i tkivu i stvara osjećaj kroničnog umora.

Za fibromijalgiju je svaki oblik tjelovježbe dobar jer će smanjiti bol i ukloniti osjećaj napetosti. No, američki znanstvenici, čije je istraživanje objavljeno u časopisu Strength and Conditioning Journal, ističu da su neke vrste tjelovježbe naročito dobre za kroničnu bol.

Vježbe u vodi, pilates, tai chi i joga će u znatno kraće vrijeme pružiti znatno više olakšanja. Znanstvenici su dokazali da osobe, koje 2 do 3 puta tjedno vježbaju u vodi, prakticiraju tai chi, jogu ili pilates osjećaju značajno olakšanje već nakon 4 do 6 tjedana.

Kako biste do rezultata što prije došli, pratite sljedeći plan vježbanja:

  • Vježbanje u vodi: 30 do 60 minuta, 3 puta tjedno
  • Tai chi: 60 do 90 minuta, 2 puta tjedno
  • Pilates: 60 minuta, 3 puta tjedno

Naravno, neće sve vježbe dati jednak rezultat. Uspjeh ovisi o dobi i cjelokupnom zdravlju osobe. Prije početka redovitog vježbanja se svakako posavjetujte s liječnikom koji će vam pomoći da odaberete vježbu koja najbolje odgovara vašim potrebama.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti