Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako se natjerati na vježbanje?

Kako se natjerati na vježbanje?

Kako se natjerati na vježbanje?
  • Objavljeno: Utorak, 22.11.2016.
  • Broj pregleda: 127
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako niste ljubitelj trčanja, dizanja utega i znoja, zasigurno ste ljubitelj rezultata uloženog napora. Nažalost, ne postoji način da uživate u prednostima odlaska u teretanu bez da, zapravo, idete u teretanu. To ne znači da je izgradnja mišića najvažnija. Prehrana ima puno veći utjecaj na tjelesnu težinu i zdravlje od vježbanja. No, ako ste regulirali prehranu, vrijeme je da počnete vježbati.

Razlika između navike i rutine

Naviku možemo definirati kao generiranje impulsa da nešto nesvjesno uradimo. Te impulse možemo usmjeriti u pozitivnom smjeru, no samo neka ponašanja mogu postati navike. Izgradnja navika je relativno jednostavna: samo iskoristite impuls. Da bi nove navike zaživjele, osigurajte da se te radnje često događaju. Na primjer, ako uklonite sve nezdrave namirnice iz hladnjaka i svako jutro jedete zdravu hranu, stvorit ćete naviku. Izbacivanjem nezdravih namirnica, onemogućili ste posezanje za nepoželjnim namirnicama. Međutim, ako željeno ponašanje zahtijeva visoki stupanj truda ili namjere, to nije navika. Nijedna vrsta zadatka nije navika i nikada neće biti. Po definiciji, stvari koje izazivaju napor, nisu navike.

Isprobajte 5 najboljih vježbi koje možete odraditi za radnim stolom!

Nažalost, to znači da ponašanje koje zahtijeva naporan rad i praksu, nije dobar kandidat za stvaranje navike. Dakle, ako to ponašanje nije navika, što je? Ono je rutina. Rutina je niz redovitih ponašanja. Rutinu nije briga želite li nešto ili ne – ona se treba obaviti. Kada shvatite da ne možete stvoriti naviku vježbanja, pokušajte ga svrstati u rutinu.

Budite uporni

Ova tehnika je učinkovita, ali može biti i opasna. Upornost je dobar način za uspostavljanje rutine, no ne daje nikakvu garanciju da ćete uspjeti. Ako radite nešto kontraproduktivno, ova tehnika će vas izmoriti. Na primjer, tona trbušnjaka vam neće pomoći (može čak i odmoći), ako pijete slatke sokove svaki dan. Ova metoda nije dobra za primjenjivanje na drugim osobama. Ona je samo za osobnu upotrebu. Međutim, postoje određene stvari koje jednostavno ne volite raditi, ali svejedno morate. Za to je potrebna marljivost, ustrajnost, naporan rad i dosljednost.

Otkrijte možete li smršaviti razmišljajući o vježbanju!

Izaberite način vježbanja i rezervirajte potrebno vrijeme

Nađite vremena u svom rasporedu za rutinu. Ako se ne držimo rasporeda, rutina se neće dogoditi. Postavite si cilj koji želite postići i budite fokusirani samo na njega.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti