Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako spavanje utječe na zdravlje i funkcioniranje mozga?

Kako spavanje utječe na zdravlje i funkcioniranje mozga?

Kako spavanje utječe na zdravlje i funkcioniranje mozga?
  • Objavljeno: Utorak, 05.04.2016.
  • Broj pregleda: 478
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Dosadašnja istraživanja su pokazala da manjak sna negativno utječe na funkcioniranje cjelokupnog organizma, uključujući i funkcioniranje mozga. Adekvatnom količinom sna ćete smanjiti rizik od nastanka niza kognitivnih poremećaja, bolesti i poteškoća. Dokazano je da su san i zdravlje mozga usko povezani.

Tijekom spavanja mozak pohranjuje informacije

Sve ono čemu ste posvetili pažnju tijekom dana će mozak obraditi i pohraniti tijekom spavanja. Spavanje je to koje omogućava organiziranje informacija i stvaranje uspomena. Spavanjem se jača povezanost između moždanih stanica i hipokampusa.

Spavanjem smanjujete rizik od nastanka demencije

Manjak sna može uzrokovati nakupljanje štetnog plaka na području mozga koji povećava rizik od nastanka Alzheimerove bolesti.

Spavanjem jačate mozak

Adekvatna količina sna je neophodna za dobru koncentraciju i fokus. Adekvatnom količinom sna ćete poboljšati komunikaciju među neurotransmiterima, učenje, procesuiranje novih informacija i brže rješavati probleme.

Spavanje nam omogućava uživanje u svakodnevnim aktivnostima

Manjak sna uzrokuje povećanje razine hormona stresa, a povećana razina hormona stresa narušava kvalitetu sna. Kronično povišena razina stresa negativno utječe na obavljanje svakodnevnih aktivnosti i uživanje u posebnim trenucima. Za dobro raspoloženje je neophodna adekvatna količina sna.

Saznajte zašto trebate spavati na lijevoj strani tijela!

Komentari

Najčitanije zanimljivosti