Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Smjernice za "umjerenu tjelovježbu"

Smjernice za "umjerenu tjelovježbu"

Smjernice za "umjerenu tjelovježbu"
  • Objavljeno: Četvrtak, 19.03.2009.
  • Broj pregleda: 270
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

U istraživanju provedenom na San Diego State University je sudjelovalo 58 žena i 39 muškaraca prosječne dobi od 32 godine.

Ispitanici su hodajući na pokretnoj traci bili priključeni na uređaj koji mjeri potrošnju energije, a rezultate je objavio American Journal of Preventive Medicine.

Pokazalo se kako se umjerenom tjelovježbom može smatrati hodanje tempom od 92 do 102 koraka u minuti za muškarce, te od 91 do 115 koraka u minuti za žene.

Istraživači napominju kako i hodanje nešto sporijim tempom od preporučenog ima određeni pozitivan učinak na zdravlje kardiovaskularnog sustava.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti