Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Popravite svoju cirkulaciju

Popravite svoju cirkulaciju

Popravite svoju cirkulaciju
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 2.911
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Žene mogu imati celulit kao posljedicu loše cirkulacije, a najteža posljedica loše cirkulacije je moždani udar.

Ukoliko ste osjetili tegobe poput: glavobolje, vrtoglavice, slabe koncentracije, šum u ušima ili osjećaj promrzlosti u nogama i rukama, tada je možda loša cirkulacija glavni uzrok. Uz nekoliko praktičnih savjeta poboljšajte svoju cirkulaciju i osjećajte se bolje, a ujedno otklonite potencijalne uzroke zdravstvenih problema.

1.) Krećite se

Kretanje će Vam pomoći da se osjećate bolje, da spavate bolje, a poboljšat će se i cirkulacija jer se kretanjem krvne žile šire. Krećite se što laganije i što dulje. Šetnja je odličan vid opuštajuće rekreacije.

2.) Priuštite si masažu

Masaža lica ili tijela uvijek je korisna i blagotvoran jer potiče cirkulaciju. Nju možete provodite u wellness ili beauty centru ali i u Vašem domu. Ukoliko ste u vezi, tada naizmjenična masaža može biti vrlo opuštajuća a u isto vrijeme će Vaš/a parter/ica biti zadovoljni. Tuširanje naizmjence u toplo-hladnoj vodi također može djelovati stimulirajuće na cirkulaciju. Masaža stopala značajno utječe na cirkulaciju jer veliki broj živaca završava na stopalu.

3.) Kupka

Opuštajuća biljna kupka će Vas umiriti, ali i pomoći da cirkulacija bude što bolja. Uzmite platnenu vrećicu sa ružmarinom, lavandom i korom limuna ili nekim drugim cvjetovima te preko njih pustite vodu dok se ne napuni kada.

4.) Izbjegavajte pušenje

Istraživanja pokazuju da aktivni pušači imaju slabiju cirkulaciju jer pušenje sprečava krv da dolazi do malih žila na vrhovima prstiju na rukama i nogama.

5.) Ne budite rob odjeći

Iako ponekad uske i tijesne čizmice, gaćice ili traperice izgledaju sexy, to nije dobro za cirkulaciju jer sprječava da mišići i krvotok normalno rade.

6.) Slušajte i koristite nutricionističke savjete

Istraživanja su pokazala da ginko, suhi đumbir, list crne vinove loze i glog pomažu u poboljšanju cirkulacije.

Komentari

Najnovije

Najčitanije