Ove namirnice su učinkovitije od popularne superhrane!

Ove namirnice su učinkovitije od popularne superhrane!

Ove namirnice su učinkovitije od popularne superhrane!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 30.04.2018.
  • Broj pregleda: 1.162
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

Namirnice koje su izrazito bogate vitaminima, mineralima i antioksidansima, nazivamo superhrana. Tu spadaju borovnice, avokado, chia sjemenke, losos, spirulina...

No, postoje i namirnice čije bi zdravstveno djelovanje moglo biti snažnije od popularnih namirnica superhrane.

U nastavku otkrivamo 8 namirnica koje su učinkovitije od popularne superhrane:

Češnjak

Češnjak je dobar za zdravlje srca i kosti. Šest češnja češnjaka sadrži 17% vitamina B6 i 23% mangana preporučene dnevne doze.

Češnjak smanjuje naprezanje srca i pomaže u odrađivanju zahtjevnih treninga. Razina estrogena se smanjuje nakon menopauze, zbog čega kosti postaju slabije. Samo 2 g svježeg češnjaka dnevno, pomoći će vam u zaštititi od osteoporoze.

Ovo su najbolje i najgore namirnice za vašu jetru!

Govedina

Govedina može ublažiti simptome PMS-a i štititi od anemije.

U 100 g govedine, nalazi se 53% cinka, 40% vitamina B12, 16% željeza i 12% vitamina B2 preporučene dnevne doze.

Govedina pomaže u ublažavanju simptoma PMS-a jer sadrži vitamine B2 i B12 i željezo. Ovo crveno meso sadrži i cink je vrlo dobar za zdravlje kose i noktiju.

Prokulice

Prokulice nas štite od katarakta (mrene) i bora. Pola šalice prokulica sadrži 81% vitamina C i 137% vitamina K preporučene dnevne doze.

Žene su sklonije pojavi katarakta i glaukoma od muškaraca, a prokulice pomažu sačuvati zdravlje očiju. Vitamin C potiče proizvodnju kolagena, ubrzava zacjeljivanje rana i sprječava nastanak bora.

Rajčice

Rajčice nas štite od opeklina, depresije i raka dojke.

Zdjela rajčica sadrži 47% vitamina A, 42% vitamina C i 11% vitamina B9, preporučene dnevne doze.

Vitamin A njeguje našu kožu i kosu, a likopen koji se nalazi u rajčicama štiti kožu od opeklina uzrokovanih suncem. Vitamin B9 pomaže rastu i razvoju naših stanica, što je izrazito potrebno trudnicama. Vitamin B9 također štiti od depresije i raka dojke.

Otkrivamo koje namirnice uvijek morate imati u hladnjaku!

Krumpir

Krumpir štiti od slobodnih radikala i smanjuje apetit.

U 300 g pečenog krumpira, nalazi se 48% vitamina C i 46% vitamina B6 preporučene dnevne doze.

Prekomjerni slobodni radikali mogu uzrokovati neplodnosti, a krumpir sadrži antioksidanse koji štite tijelo. Krumpir može ublažiti glad, a vitamin B6 pozitivno utječe na cjelokupni metabolizam.

Trešnje

Ovo slatko crveno voće ublažava bol u mišićima i pomaže u borbi s nesanicom.

Šalica trešanja sadrži 40% vitamina A i 20% vitamina C preporučene dnevne doze.

Sok od trešanja ublažava bol nakon zahtjevnih treninga i pomaže u bržem oporavku, potiče san i štiti stanice mozga.

Ove namirnice potiču erekciju!

Kefir

Kefir štiti od raka dojke, stresa i nakupljanja kilograma.

Šalica kefira sadrži 21% kalcija, 20% fosfora i 14% vitamina B12 preporučene dnevne doze.

Kefir sadrži više probiotika od običnog jogurta. Ovi probiotici čuvaju zdravlje želuca, potiče mršavljenje, smanjuje stres i anksioznost te sudjeluje u borbi protiv depresije. Istraživanja pokazuju da kefir može očuvati i zdravlje dojki!

Kokos

Kokos može poboljšati zdravlje majke i djeteta tijekom trudnoće.

Kokosova voda sadrži vitamine i minerale kao što su kalcij (6%), kalij (600 mg) i natrij (250 mg).

Kokosovo ulje sadrži masne kiseline koje su iznimno važne za bebu. Osim toga, ono je vrlo korisno i za buduće mame, jer kokos povećava razinu kalija, magnezija i laurinske kiseline, što pomaže u regulaciji krvnog tlaka. Kokos povećava dobar kolesterol i smanjuje loš kolesterol te aktivno djeluje protiv žgaravice i zatvora.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije