Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prehranom olakšajte simptome viroze!

Prehranom olakšajte simptome viroze!

Prehranom olakšajte simptome viroze!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 16.10.2017.
  • Broj pregleda: 634
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Prehranom olakšajte simptome viroze!

Viroze i prehlade predstavljaju najčešći oblik akutnih infekcija gornjeg respiratornog sustava, a pogađaju sve dobne skupine. Zdrave odrasle osobe u prosjeku se dva do tri puta godišnje susretnu sa takvom blažom infekcijom, a djeca predškolske dobi čak 6 do 8 puta na godinu.

Važno je održavati zdrav i snažan imunološki sustav u vidu prevencije bolesti, odnosno kako bi spremno odgovorili na napad infekcije. Najbolji način za to je konzumiranje dobro izbalansirane prehrane, redovito bavljenje umjerenom tjelesnom aktivnošću, izbjegavanje stresa i naglog mršavljenja te osiguravanje kvalitetnog sna. Međutim, ako nismo uspjeli zaštiti organizam od prehlade, postoji niz namirnica koje bi mogle ubrzati ozdravljenje i učiniti tih nekoliko dana podnošljivijima.

Hrana za brže ozdravljenje

Kako bi poboljšali izglede vlastitog tijela u borbi protiv infekcije, potrebno je ojačati obrambeni sustav uravnoteženom prehranom, koja se prvenstveno temelji na bogatstvu voća i povrća te cjelovitim žitaricama, a oskudna je jednostavnim šećerima iz procesirane hrane i zasićenim mastima.

Ono što vjerojatno većini prvo padne na pamet je pileća juha, za koju je više znanstvenih studija potvrdilo da posjeduje svojstva antibiotika i sposobnost oslobađanja dišnih putova. Drugo mjesto po popularnosti zauzima limun odnosno limunada koja stimulira rad žlijezda slinovnica, te ih potiče na lučenje sline koja vlaži usta i grlo te olakšava gutanje. Imajte na umu da se limun i med u vruće napitke dodaju tek kada se ohlade kako se ne bi uništili vrijedni sastojci.

Osim posezanja za limunadom važno je obogatite jelovnik i drugim namirnicama bogatima vitaminom C te mineralom cinkom. Postoje kvalitetni dokazi da visoke doze vitamina C (1 -2 g/dan) skraćuju trajanje i ublažavaju simptome obične prehlade. Dovoljne količine ovog vitamina osigurava citrusno voće poput limuna, naranče, grejpa, šipka te bobičasto voće koje ujedno sadrži bogatstvo antioksidansa.

Ipak, ako niste u mogućnosti prehranom olakšati tegobeu pomoć stižu prirodni dodaci prehrani poput PROBalans Imuno koji sadrži jedinstvenu kombinaciju dobrih bakterija B.subtilis, vitamina C i cinka te je namijenjen upravo imunitetu.

Više informacija potražite na www.probalansimuno.hr!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije