10 savjeta za bolje razumijevanje zdravstvene skrbi
Kako se pripremiti za posjet liječniku ili zdravstvenoj ustanovi, na što obratiti pažnju, što zapisati, što ponijeti sa sobom, koje informacije zatražiti, kako i na koji način zatražiti i dobiti korisne i vrijedne informacije od medicinskog osoblja, što komunicirati prema liječnicima i medicinskim sestrama, što i kako reći, kako olakšati sebi i medicinskom osoblju proces liječenja, kome se i kako obratiti u slučaju potrebe, kako riješiti neke osnovne nedoumice glede svog zdravstvenog stanja, kako se i na koji način uključiti u vlastito liječenje...
Kvalitetna komunikacija između liječnika i pacijenta temelj je kvalitete zdravstvene skrbi. Pacijentima je potrebna kvalitetna, stručna i pravodobna informacija kao sastavni dio terapije, odnosno dio puta (iz)liječenja.
HEQI Institut za osnaživanje kvalitete u zdravstvu kreirao je i izdao brošuru 10 savjeta za bolju i sigurniju zdravstvenu skrb u partnerstvu s Agencijom za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi pod generalnim pokroviteljstvom poliklinike za laboratorijsku dijagnostiku Synlab Hrvatska. Koncept brošure postavljen je na temelju programa US Agency for Healthcare and Quality, a u prilagodbu sadržaja bila je uključena radna skupina od 20 liječnika i medicinskih sestara/tehničara. Brošura je jedinstveni vodič za pacijente koji im olakšava snalaženje u zdravstvenim ustanovama i komunikaciji s liječnicima i medicinskim osobljem tijekom posjete i/ili boravka u zdravstvenoj ustanovi. Kroz 10 savjeta koji se u njoj nalaze, pacijentima se pomaže aktivnije uključiti u brigu o vlastitom zdravlju.
Brošura će biti dostupna u čekaonicama ordinacija obiteljske medicine na području grada Zagreba, a u planu je i distribucija brošure u cijeloj zemlji.
-
Recept dana
Salata od mahuna, rajčice i kozica
30 min12345 -
Recept tjedna
Juneći gulaš s krumpirom
1 h12345 -
Recept mjeseca
Tjestenina s brokulom
30 min12345