Kelj je najbolji izvor vitamina K!

Kelj je najbolji izvor vitamina K!

Kelj je najbolji izvor vitamina K!
  • Objavljeno: Petak, 05.08.2016.
  • Broj pregleda: 529
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

250 grama kelja će zadovoljiti čak 2600% od preporučene dnevne doze vitamina K. Kelj je najbolji izvor vitamina K, za kojega je dokazano da smanjuje rizik od nastanka Alzheimerove i Parkinsonove bolesti.

Kelj je dobar izvor dijetalnih vlakana, proteina, tiamina, riboflavina, folne kiseline, željeza, magnezija i fosfora, a jako dobar izvor vitamina A, C, B6, kalcija, kalija, bakra i mangana.

Dosadašnja istraživanja su pokazala da kelj smanjuje rizik od nastanka kancerogenih stanica jer je odličan izvor antioksidanata, protuupalnih spojeva, omega 3 i 6 masnih kiselina.

Isprobajte recept za smoothie od kelja i lanenih sjemenki!

Znanstvenici su ustanovili da kelj smanjuje rizik od nastanka sljedećih bolesti i poremećaja:

Isprobajte recept za salatu od kelja i batata!

Stručnjaci ističu da kelj ne biste trebali previše termički obrađivati jer se termičkom obradom gube ljekovita svojstva. Kelj je najbolje jesti svjež, a možete ga dodati u smoothie ili pripremati sok od kelja koji ima čudesna ljekovita svojstva. Kelj možete jesti i kao salatu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti