Isprobajte Kegelove vježbe za muškarce

Isprobajte Kegelove vježbe za muškarce

Isprobajte Kegelove vježbe za muškarce
  • Objavljeno: Subota, 27.04.2019.
  • Broj pregleda: 34.880
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Ako mislite da su Kegelove vježbe samo za žene, varate se. One kod muškaraca mogu poboljšati funkciju kontrole mokraće i seksualne performanse.

Kegelove vježbe će kod muškaraca ojačati mišiće zdjelice koji podupiru mjehur i crijeva, i značajno utječu na seksualnu funkciju. Kegelove vježbe se mogu raditi toliko diskretno da ćete ih moći raditi u bilo kojim trenucima – dok se opuštate na kauču, radite ili vozite u autu.

Prednosti Kegelovih vježbi za muškarce

Mnogi čimbenici mogu oslabiti mišiće zdjelice, uključujući kirurško uklanjanje prostate i stanja kao što su dijabetes ili prekomjerno aktivan bubreg.

Stručnjaci preporučuju Kegelove vježbe svim muškarcima, a naročito onima koji pate od inkontinencije.

Neka istraživanja su pokazala da su Kegelove vježbe odlične i za muškarce koji pate od erektilne disfunkcije.

Kako pravilno raditi Kegelove vježbe?

Trebat će vam malo vježbanja da biste otkrili kako izazvati kontrakcije mišića zdjelice.

  • Pronađite pravi mišić. Kako biste identificirali mišić zdjelice, prestanite mokriti i zategnite mišiće koji susprežu puštanje plinova. Ovo su mišići zdjelice. Ako ćete ih napinjati pred ogledalom, vidjet ćete da je korijen penisa bliži abdomenu, a testisi malo podignuti.
  • Usavršite tehniku. Jednom kada ste identificirali mišiće zdjelice, ispraznite mjehur i legnite na leđa tako da savijete koljena i raširite ih. Napnite mišiće zdjelice, držite ih napetima oko 3 sekunde, zatim se opustite na 3 sekunde. Radite ovo nekoliko puta za redom, ali nemojte pretjerivati. Jednom kada mišići zdjelice ojačaju, Kegelove vježbe ćete moći raditi dok sjedite, stojite ili hodate.
  • Zadržite fokus. Za najbolje rezultate, fokusirajte se na učvršćivanje mišića zdjelice. Budite oprezni da ne napinjete mišiće trbuha, bedara ili stražnjice. Izbjegavajte zadržavanje daha. Umjesto toga dišite duboko i polako tijekom vježbanja.

Kada raditi Kegelove vježbe?

Kegelove vježbe trebaju postati dio svakodnevne rutina.

  • Radite Kegelove vježbe tijekom aktivnosti koje radite svaki dan, recimo, perete zube.
  • Drugi set Kegelovih vježbi radite dok mokrite ili praznite crijeva, kako biste se riješili zadnjih kapi mokraće ili fekalija.
  • Napinjite mišiće zdjelice prije i tijekom aktivnosti koje stavljaju pritisak na mišiće abdomena, kao što je kihanje, kašljanje, smijanje ili podizanje tereta.
  • Napinjite mišiće zdjelice tijekom seksualnih aktivnosti kako biste erekciju održali što dulje i odgodili ejakulaciju.

Ako Kegelove vježbe radite redovito, odnosno po 3 seta svaki dan, rezultate možete očekivati već nakon 6 tjedana.

Vezani sadržaj:

Najnovije

Najčitanije