Loše prehrambene navike: unosimo 20% više ugljikohidrata od preporučenog!

Loše prehrambene navike: unosimo 20% više ugljikohidrata od preporučenog!

Loše prehrambene navike: unosimo 20% više ugljikohidrata od preporučenog!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 04.07.2022.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Prehrambena slika Hrvatske nije baš najbolja, velik je broj pretilih, te je velika stopa smrtnosti od kardiovaskularnih bolesti i malignih oboljenja koje su posebno povezane s neuravnoteženom prehranom. Hrvati jedu puno manje voća i povrća i ribe u usporedbi sa zapadnim zemljama EU, a to je posljedica loše informiranosti, mentaliteta i životnog stila.

Prati nas na posebnoj domeni Svijet Novih Navika i na društvenim mrežama, Facebooku i Instagramu!

Utvrđeno je da unosimo veće količine ugljikohidrata od preporučene količine, udio bi trebao iznositi 30%, a kod nas žene unose 53%, a muškarci 49%. Veća je konzumacija bjelančevina i masti, a od bjelančevina najčešći izbor je svinjsko meso, a od masti životinjske masnoće i biljna rafinirana ulja. U Hrvatskoj se ne ulaže dovoljno truda u edukaciju i informiranje građana vezano uz zaštitu zdravlja pa je važno da sami preuzmemo odgovornost i kontrolu nad svojim zdravljem.

Matičnjak - budući vodeći regionalni proizvođač organskih ekstrakata

Matičnjak je prepoznao potrebu potrošača da im približi namjenu svojih proizvoda, te da se svi zajedno odmaknemo od kurativnog pristupa već da osvijestimo što širu populaciju o važnosti prevencije tj. uključivanja prirodnih pripravaka i dodataka prehrani u svakodnevicu.

Ivo Bačlija - fitoterapeut, apiterapeut i začetnik brenda Matičnjak

Osluškivati svoje kupce koji konstantno traže inovaciju u proširivanju proizvoda je najdraže, kreirati i proizvesti inovativne pripravke za koje nam rješenja daje sama priroda, samo ih moramo znati pravilno iskoristiti. Prirodna ekstrakcija bitna je za aktivna svojstva biljnih ekstrakata i proizvoda, važno je korištenje manje ili idealno ništa sintetskih tvari za održavanjem visokih performansi i funkcionalnih svojstava biljnih ekstrakata i proizvoda.

Organski ekstrakti ključni su trend za zdravstvenu i prehrambenu industriju. Matičnjak planira postati regionalni proizvođač organskih ekstrakata. Promijenjena percepcija zdravlja, starenje stanovništva te prijetnja antimikrobnim rezistencijama i virusnim oboljenjima povećavaju rast potrebe za biljnim ekstraktima, a upravo sa novim ekstraktima kao nositeljima projekta pronašli svoju nišu.

Snažni antioksidanti – polifenoli i OPC (starenje i kronične bolesti), artemisinin i timokinon (snažno antimikrobno i antivirusno djelovanje) su baza inovativnih pripravaka brenda i ekstrakata koje će nuditi na tržištu industrijske farmaceutske, prehrambene i kozmetičke proizvodnje. Osim toga, u fazi finalizacije je inovativna kozmetička linija na prirodnoj bazi.

Vezani sadržaj:

Vitashop

Najnovije

Najčitanije