Ovih 12 znakova govore vam da ste pod stresom

Ovih 12 znakova govore vam da ste pod stresom

Ovih 12 znakova govore vam da ste pod stresom
  • Objavljeno: Utorak, 16.03.2021.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Psihologija

Što je stres?

Stres se definira kao stanje mentalnog ili emocionalnog naprezanja uzrokovanog nepovoljnim okolnostima. U nekom trenutku života većina ljudi se suoči sa stresom, a stručnjaci tvrde da je 33% odraslih izjavilo da svakodnevno doživljavaju visoku razinu stresa na poslu ili kod kuće.

Stres je povezan s dugim popisom fizičkih i psihičkih simptoma, a važno je da na vrijeme prepoznate da se radi o stresu, kako biste mogli što prije reagirati na okidače stresa i olakšati borbu sa stresom.

12 znakova da ste pod stresom

Ovo je nekoliko ranih znakova koji upozoravaju na to da ste pod stresom:

  1. ljutite se na bilo kakav tuđi zahtjev

  2. osjećate kronični umor i iscrpljenosti te se stalno fizički loše osjećate

  3. stalno ste negativni, iziritiran i imate cinične komentare

  4. eksplodirate na sitnice

  5. često patite od glavobolja i poremećaja prehrane

  6. imate velike oscilacije u težini - naglo dobivate ili gubite kilograme

  7. često vam drhte ruke

  8. imate problema s disanjem, skraćeno dišete

  9. osjećate se kao da se opsjednuti svim

  10. patite od nesanice i mislite da ste u depresiji

  11. sumnjičavi ste prema svima

  12. stalno vas prati osjećaj bespomoćnosti.

Ako ste se prepoznali u ovim znakovima, definitivno se borite protiv stresa. Možda je stvar u poslu ili općenito stvarima koje svakodnevno obavljate.

Ako radite posao koji vam ne odgovara, a ne možete ga iz nekog razloga napustiti i pronaći nešto što bi vas ispunjavalo, probajte si barem maksimalno olakšati ono što sad radite kako biste smanjili stres kojeg svakodnevno proživljavate.

Savjeti za olakšanje stresa

Ovi savjeti će vam pomoći da izdržite pod stresom dok ne dođe vrijeme da ga se potpuno riješite.

  1. mislite pozitivno

  2. obavezno upišite neki sport ili pronađite hobi koji uključuje fizičku aktivnost i odmah ćete osjetiti psihičko i fizičko olakšanje

  3. radite ono što vas veseli barem tri puta tjedno

  4. svaki dan odvojite barem sat vremena za sebe

  5. vjerujte u sebe i budite svjesni svojih vrlina i sposobnosti.

Vezani sadržaj:

Najnovije

Najčitanije