Isprobajte ove lijekove za dobro raspoloženje!

Isprobajte ove lijekove za dobro raspoloženje!

Isprobajte ove lijekove za dobro raspoloženje!
  • Objavljeno: Srijeda, 28.02.2018.
  • Broj pregleda: 1.168
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: Depositphotos

Kategorija: Psihologija

Smijte se jer je smijeh lijek za sve! Smijeh uvijek pomaže da se u istom trenutku osjećate bolje, a to je zato što podiže razinu energije pri čemu se stres ne može osjetiti.

Izražavajte zahvalnost! Izražavanje zahvalnosti kada netko nešto napravi za vas ili izražavanje zahvalnosti za ono što imate ima vrlo pozitivan utjecaj na mentalno zdravlje. Zbog zahvalnosti se osjećamo optimističnije i bolje te se povećava i osjećaj empatije.

Posjetite osobu kojoj ste potrebni! Biti podrška osobi do koje vam je stalo u trenutku kada se ta osoba i ne osjeća baš najbolje ne samo da pomaže toj osobi, nego pomaže i vama jer poboljšava vaše blagostanje.

Naučite napraviti pauzu! Odmarajte od svakodnevnih briga i radite ono što volite. Čitajte, otiđite u kupovinu, vježbajte, slušajte glazbu ili otiđite na izlet. Sve to vam može pomoći da se riješite stresa, a ključ svega je da samo napravite pauzu! Nikako nemojte samo sjediti i razmišljati što sve trebate napraviti i na koji način to trebate napraviti. Nekada si morate uzeti predah pa će i rješenja lakše doći.

Saznajte kako pobijediti perfekcionizam, ostvariti napredak i pronaći sreću!

Pomognite! Možete i volontirati. Volontiranje pomaže da se osjećate dobro jer pomaganje nekome jako utječe na našu psihu. Potražite organizacije koje traže volontere i uključite se. Sigurno ćete se bolje osjećati!

Provedite što više vremena s onim osobama koje su vam važne! Ništa vam neće toliko značiti kao vrijeme koje kvalitetno provedete sa svojim najmilijima. Bilo da se radi o odlasku u šetnju s djecom, druženju s prijateljima, romantičnoj večeri s partnerom ili prisjećanju na sretne trenutke s obitelji. Sve te fokusirane i intenzivne interakcije dovode do stvaranja uspomena koje su pozitivne i koje će vam pomoći da prebrodite teške trenutke kada se pojave.

Svako jutro započnite širom otvorenih očiju i izbacite negativne misli iz glave. Svoju pažnju poklanjajte depresivnim osobama samo onda kada se osjećate dobro. Ako vaše raspoloženje nije dobro, u tim trenucima se okružite veseljacima i osobama koje vam odgovaraju.

I ne zaboravite djelovati, jer kada dođe do problema najlakše je sjesti i kukati. Uvijek djelujte i krenite u akciju rješavanja problema, jer rješenje za sve uvijek postoji, samo se treba trgnuti, potražiti ga i početi djelovati.

Najnovije

Najčitanije