Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Izbjegavajte ove namirnice jer potiču anksioznost i depresiju!

Izbjegavajte ove namirnice jer potiču anksioznost i depresiju!

Izbjegavajte ove namirnice jer potiču anksioznost i depresiju!
  • Objavljeno: Četvrtak, 04.01.2018.
  • Broj pregleda: 3.568
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izbjegavajte ove namirnice jer potiču anksioznost i depresiju!
Izvor slike: Pixabay

Želite li postići sklad između svog tijela i uma, svakako iz prehrane izbacite sljedeće namirnice!

Iako je stres najčešći okidač za pojavu anksioznosti ili depresije na njihovu pojavu mogu utjecati i neke namirnice.

Kupovni voćni sok

Vlakna iz cjelovitih voćki pružaju osjećaj sitosti i usporavaju potrošnju energije. Kupovni sokovi ne sadržavaju vlakna što znači da pijemo vodu sa šećerom. Šećer iz kupovnih sokova nam može naglo podići razinu energije, ali isto tako ju brzo i spustiti. To može rezultirati osjećajem gladi, što će potaknuti anksioznost i depresiju. Radije pojedite cijeli plod ili napravite voćni smoothije.

Neurolozi tvrde da slušanje ovih pjesama može smanjiti anksioznost za 65%!

Gazirana pića

Ova vrsta napitka je prepuna šećera! Gazirana pića će djelovati na isti način kao i kupovni voćni sokovi, stoga ih što prije izbacite iz prehrane. Ako žudite za mjehurićima, popijte mineralnu vodu s dodatkom svježe cijeđenog soka od naranče ili limuna.

Tost

Ako je napravljen od bijelog kruha, izbjegavajte ga. Odlučite li se za tost, birajte onaj od cjelovitog zrna.

Light i dijetalni proizvodi

Ove vrste proizvoda obično sadrže manje masnoće i umjetne šećere. Istraživanja pokazuju da umjetni zaslađivači, poput aspartama, potiču razvoj anksioznosti i depresije. Prije kupovine light i dijetalnih proizvoda svakako pročitajte njihov sastav.

Kečap

Kečap sadrži itekako puno šećera, točnije, 4 grama po žlici. Umjesto kečapa, dodajte malo crvene mljevene paprike u umak od rajčice.

Kava

Kofein vas može učiniti nervoznima i poremetiti san, što svakako doprinosi razvoju depresije i anksioznosti. Pokušavajte ga u potpunosti izbjegavati ili kavu zamijenite čajem!

Manjak ovog minerala uzrokuje anksioznost, depresiju i bolove u mišićima!

Energetska pića

Ova vrsta napitaka može uzrokovati ubrzan rad srca i probleme sa spavanjem, što može izazvati napadaje panike i anksioznosti. Energetski napitci su puni šećera ili umjetnih zaslađivača i kofeina, stoga ih radije zamijenite svježe cijeđenim sokovima koji također daju potrebnu doze energije.

Alkohol

Čak i mala doza alkohola može poremetiti san. Neispavanost uzrokuje brojne zdravstvene probleme, a mamurluk može izazvati mučnine, ubrzani rad srca i malaksalost. Ako se radi o nekoj posebnoj prigodi, žene bez posljedica mogu nazdraviti jednim pićem, a muškarci s dva.

Prerađena hrana

Ako jedete puno prerađenog mesa, pržene hrane, rafiniranih žitarica, slatkiša i mliječnih proizvoda s visokim udjelom masnoća, vjerojatno osjećate simptome depresije i anksioznosti. Prehrana bogata vlaknima može ublažiti te simptome, stoga radije konzumirajte svježe voće i povrće, ribu i bijelo meso.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije