Vježbe za planinare

Vježbe za planinare

Vježbe za planinare
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 892
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Da bismo neopterećeni uživali u planinarenju, provježbajmo prije i nakon šetnje. Vježbe za planinare rekreativce predstavljaju vam sportska plesačica Anita Sokač i viši fizioterapeut Tonći Šitić.

Odlazak u duge šetnje prirodom je divan, posebno u naša prelijepa brda i planine. Da bismo osjetili sve ono što nam priroda daje, provježbajmo prije i nakon šetnje. Zasigurno ćemo se bolje osjećati.

  • 1. Sjednite, uhvatite stopalo jedne noge i kružite s njim 3 puta u jednu pa u drugu stranu. Ponovite 6 puta.
  • 2. Stanite uspravno s rukama iznad glave. Najprije se ispružite prema naprijed, a zatim prstima ruku (ili dlanovima) dotaknite podlogu. Pazite da ne savijate koljena. Zadržite se u krajnjem položaju nekoliko sekundi. Ponovite 5 puta.
  • 3. Sjednite, noge savijte u koljenima, stopala spojite. Ispružite se naprijed s ispruženim dlanovima na podlozi. Ponovite 3 puta.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije