Vježbe za ublažavanje boli u leđima

Vježbe za ublažavanje boli u leđima

Vježbe za ublažavanje boli u leđima
  • Objavljeno: Petak, 11.12.2015.
  • Broj pregleda: 4.162
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ove vježbe istezanja će potaknuti opuštanje mišića leđa, vrata i ramena. Bol u leđima je jedna od najčešćih vrsta boli u svijetu. Može uzrokovati drastično smanjenje aktivnosti, debljanje, depresiju i probleme sa spavanjem.

Isprobajte ove pokrete kako biste opustili napete mišiće. Radite trening ujutro ili prije spavanja nekoliko puta tjedno.

Istezanje vrate

Sjednite na pod s prekriženim nogama. Lijevu ruku stavite na desnu stranu glave i polako vucite glavu prema lijevom ramenu. Ramena držite mirno. Osjetite ćete zatezanje na desnoj strani vrata. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite s drugom stranom.

Istezanje kukova i stražnjice

Legnite na leđa, podignite noge, a desni gležanj stavite na lijevo koljeno. Primite stražnju stranu lijevog bedra i polako primičite nogu prsima. Osjetite ćete zatezanje desnog kuka i stražnjice. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite isto s drugom stranom.

Sjedeći okret kralježnice

Sjednite sa savijenim koljenima, a lijevu nogu stavite iznad desne. Ispružite desnu ruku i stavite ju na lijevo koljeno. Lijevu ruku stavite iza sebe i polako okrenite tijelo ulijevo. Glavu i ramena pomičite sukladno s trupom. Osjetit ćete zatezanje na donjem i gornjem dijelu leđa. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite isto s drugom stranom.

Poza djeteta

Legnite na trbuh, koljena stavite ispod trupa, a ruke ispružite ispred sebe. Osjetit ćete zatezanje na području ramena i donjeg dijela leđa. Nekoliko puta duboko udahnite i izdahnite kako biste smanjili napetost u leđima. Polako pomičite ruke u desno. Osjetite ćete zatezanje na lijevoj strani trupa. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite isto s drugom stranom.

Opuštanje leđa

Legnite na leđa, savijte koljena iznad prsa. Primite stražnji dio bedara i polako primičite koljena prema prsima. Osjetit ćete zatezanje na donjem dijelu leđa. Duboko udahnite i izdahnite 3 puta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije