Trening za jačanje donjeg dijela leđa

Trening za jačanje donjeg dijela leđa

Trening za jačanje donjeg dijela leđa
  • Objavljeno: Nedjelja, 03.01.2016.
  • Broj pregleda: 4.355
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježba za leđa, kukove i noge

Bol u leđima je drugi najčešći neurološki problem odraslih osoba. Jedino je glavobolja češća. Dobra vijest je da jačanjem i istezanjem mišića leđa možete ublažiti i spriječiti bol.

Prije svega se dobro zagrijte. Brza šetnja od 8 minuta će biti dovoljna. Zatim napravite 8 do 10 ponavljanja svake vježbe po 3 seta. Trebat će vam bučice od 2 kilograma i prazna košara za smeće. Zapamtite da vježbe trebate izvoditi pravilno jer nagli pokreti mogu povećati rizik od nastanka ozljeda.

Stanite uspravno s raširenim stopalima. Iskoračite desnom nogom i bučicu stavite na pod s lijeve strane desnog stopala. Zategnite mišiće trbuha i savijte oba koljena. Leđa držite ravno i podignite bučicu lijevom rukom.

Vratite se u početni položaj. Premjestite bučice u desnu ruku dok se okrećete prema stopalu sa suprotne strane.

Leđa su uspravna. Iskoračite lijevom nogom, savijte koljena i bučicu stavite s desne strane lijevog stopala. Ustanite i ponovite pokret u suprotnom smjeru. Ovo je jedno ponavljanje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije