Kako opustiti napete mišiće i riješiti se stresa?

Kako opustiti napete mišiće i riješiti se stresa?

Kako opustiti napete mišiće i riješiti se stresa?
  • Objavljeno: Utorak, 29.11.2016.
  • Broj pregleda: 37.538
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Svatko od nas je barem jednom u životu osjetio napetost u mišićima nakon napornog rada ili vježbanja. Nakon napora dolazi potreba za odmorom i opuštanjem što ponekad stvara problem. Da biste opustili mišiće, ojačali tijelo i riješili se stresa, slijedite neke od sljedećih savjeta.

Opuštanje mišića nakon treninga

Nakon svakog napornog treninga slijede dani bolnih mišića kojima treba oporavak. Oporavak ne znači ležanje na kauču nego istezanje i vježbanje sporim i blagim pokretima, kvalitetan san i meditaciju.

Pripremite vodu sa đumbirom koja liječi migrenu, žgaravicu, bolove u zglobovima i mišićima!

Učinci stresa na mišiće

Stres itekako utječe na tijelo. Napetost u gornjem dijelu leđa, vratu i opća ukočenost stvaraju ozbiljne probleme tijelu. Napetost se može javiti zbog stresa. Emocionalni stres je najgori krivac za stvaranje kronične napetosti u mišićima. Osim toga, stres može stvoriti i nekvalitetna prehrana. Dodaci prehrani i prerađena hrana mogu omesti pravilan rad mišića.

Meditirajte

Meditacija je najbolji način za ublažavanje stresa i opuštanje mišića. Meditirati možete neposredno prije odlaska u krevet kako biste osigurali potpunu opuštenost tijela prije sna. Meditirati možete i ujutro što će vam dati potrebnu energiju za obavljanje svih dnevnih aktivnosti. Meditirajte 10 do 30 minuta dnevno. Fokusirajte se na svaki mišić u tijelu i zamišljajte kako se u potpunosti opušta. To možete uraditi u bilo kojem dijelu doma. Udobno se smjestite, zatvorite oči ili ugasite svjetlo, i pustite laganu i umirujuću glazbu, ili odradite opuštanje uz pomoć vođene meditacije.

Istežite se

Nakon treninga, istezanje je obavezno. Čak i ako niste ništa radili cijeli dan, istezanje može učiniti čuda za vaše tijelo. Ukočenost leđa i nogu riješite uz pomoći petominutnog istezanja. Nikada ne idite iznad svojih granica i osluškujte svoje tijelo. Istezanje također može ptaknuti izbacivanje toksina iz tijela, poboljšati elastičnost mišića i povećati raspon pokreta.

Isprobajte 6 pokreta za istezanje cijelog tijela!

Dišite

Kada smo pod stresom, disanje je plitko i ubrzano što uzrokuje još veću napetost u mišićima. Fokusirajte se na duboko i sporo disanje. Udahnite i izdahnite 10 do 20 puta. To je najbolje raditi za vrijeme istezanja. Svakim udisajem osjetite kako se prsni koš širi, a svakim izdisajem sužava i vaši mišići su sve opušteniji.

Zagrijte se

Saune, vruće kupke, topli tuševi i hidromasažne kade, povećat će cirkulaciju i opustiti tijelo i um. Nakon bilo kakve toplinske terapije važno je nadoknaditi izgubljenu tekućinu s barem jednom čašom vode.

Hidratizirajte se

Hidratacija će opustiti mišiće i istjerat će toksine iz tijela. Izbjegavajte slatka, obojena pića i sokove. Za hidrataciju tijela najbolje je odabrati vodu ili tople čajeve bez zaslađivača.

Odmarajte

Mišićima treba odmor, no izbjegavajte ležanje na kauču duže od jednog dana. Najbolji način za opuštanje mišića su blage šetnje, vožnja biciklom ili joga.

Vježbajte jogu

Joga objedinjuje vježbe istezanja i pravilnog disanja. Vježbajte jogu najmanje dva puta tjedno i izgradite opuštene i vretenaste mišiće.

Priuštite si masažu

Certificirani fizioterapeuti mogu vam pomoći u oslobađanju napetosti mišića. Za vrijeme masaže, fokusirajte se na duboko disanje, a nakon tretmana popijte barem jednu čašu vode kako biste poboljšali učinak.

Nahranite svoje mišiće!

Isprobajte akupunkturu ili akupresuru

Postoji mnogo točaka u tijelu koje odgovaraju određenom mišiću ili mišićnoj skupini. Stručnjaci mogu smanjiti napetost mišića brzo i bezbolno, laganim pritiskanjem određenih točaka u tijelu.

Pijte zeleni čaj

Zeleni čaj je bogat antioksidantima koji smanjuju oštećenja mišićnog tkiva i ubrzavaju njihovo ozdravljenje.

Popijte magnezij

Magnezij pomaže u opuštanju, smirivanju živaca i kontrakciji mišića. Jedite špinat, bademe i druge orašaste plodove, i ribu kako biste osigurali dovoljan unos magnezija.

Najnovije

Najčitanije