Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

10 savjeta za bolje razumijevanje zdravstvene skrbi

10 savjeta za bolje razumijevanje zdravstvene skrbi

10 savjeta za bolje razumijevanje zdravstvene skrbi
  • Objavljeno: Utorak, 04.03.2014.
  • Broj pregleda: 34
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako se pripremiti za posjet liječniku ili zdravstvenoj ustanovi, na što obratiti pažnju, što zapisati, što ponijeti sa sobom, koje informacije zatražiti, kako i na koji način zatražiti i dobiti korisne i vrijedne informacije od medicinskog osoblja, što komunicirati prema liječnicima i medicinskim sestrama, što i kako reći, kako olakšati sebi i medicinskom osoblju proces liječenja, kome se i kako obratiti u slučaju potrebe, kako riješiti neke osnovne nedoumice glede svog zdravstvenog stanja, kako se i na koji način uključiti u vlastito liječenje...

Kvalitetna komunikacija između liječnika i pacijenta temelj je kvalitete zdravstvene skrbi. Pacijentima je potrebna kvalitetna, stručna i pravodobna informacija kao sastavni dio terapije, odnosno dio puta (iz)liječenja.  

HEQI Institut za osnaživanje kvalitete u zdravstvu kreirao je i izdao brošuru 10 savjeta za bolju i sigurniju zdravstvenu skrb u partnerstvu s Agencijom za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi pod generalnim pokroviteljstvom poliklinike za laboratorijsku dijagnostiku Synlab Hrvatska. Koncept brošure postavljen je na temelju programa US Agency for Healthcare and Quality, a u prilagodbu sadržaja bila je uključena radna skupina od 20 liječnika i medicinskih sestara/tehničara. Brošura je jedinstveni vodič za pacijente koji im olakšava snalaženje u zdravstvenim ustanovama i komunikaciji s liječnicima i medicinskim osobljem tijekom posjete i/ili boravka u zdravstvenoj ustanovi. Kroz 10 savjeta koji se u njoj nalaze, pacijentima se pomaže aktivnije uključiti u brigu o vlastitom zdravlju.

Brošura će biti dostupna u čekaonicama ordinacija obiteljske medicine na području grada Zagreba, a u planu je i distribucija brošure u cijeloj zemlji.

naslovna_str1.jpg

Komentari

Najčitanije zanimljivosti