Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte ovih 5 trikova za brzo smirivanje duha i tijela!

Isprobajte ovih 5 trikova za brzo smirivanje duha i tijela!

Isprobajte ovih 5 trikova za brzo smirivanje duha i tijela!
  • Objavljeno: Petak, 30.06.2017.
  • Broj pregleda: 839
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

U današnje vrijeme je teško zamisliti život bez stresa. Posao, djeca, obitelj, prijatelji i svakodnevne aktivnosti su često okidač za „pucanje po šavovima“.

Svatko od nas ima svoj način opuštanja. Ili bi barem trebao imati, jer se u protivnom pojavljuje nezadovoljstvo, bezvoljnost, nervoza, agresija, depresija, anksioznost, naglo debljanje ili mršavljenje, nagle promjene raspoloženja, ponekad i neuračunljivost.

Jeste li se ikada probudili i od samog jutra osjećali nemir? To ne mora biti zato što imate velikih problema u životu. Taj nemir obično ima nesvjesnu bazu zbog nečega što nam ne odgovara u životu. To može biti posao koji radimo, previše ili pak premalo obveza, nezadovoljstvo vlastitim izgledom, nezadovoljavajući odnosi, nedostatak interesa, manjak samopouzdanja ili bilo što drugo.

Ne dopustite da vama upravlja stres!

Da biste barem na kratko ublažili taj nemir duha i tijela, donosimo nekoliko jednostavnih trikova za smirivanje duha i tijela i njihovo dovođenje u sklad.

1. Dišite svjesno

Ovu vježbu možete izvoditi u uredu, javnom prijevozu, na stanici ili u okrilju svoga doma. Smjestite se u udoban položaj. Fokusirajte se na normalno disanje i pomicanje trbuha. Sada udišite i u sebi polako brojite do 4, a prilikom izdisaja do 6 ili 8. Ponovite vježbu najmanje 4 puta ili ju ponavljajte 2 minute u kontinuitetu.

2. Opustite se uz akupresuru

Laganim pritiskom i otpuštanjem pojedinih točaka na glavi, licu i rukama, opustite napetost. Pritisnite mesnati dio ruke između palca i kažiprsta na nekoliko sekundi, a potom opustite. Ponovite postupak nekoliko puta.

3. Pustite umirujuću glazbu

Ritmovi iz okoline privlače ritmove unutar tijela. Na primjer, kada ste na plaži, disanje i ritam srca se usporavaju, usklađujući se s ritmom i šumovima mora. Isto tako na organizam djeluje i umirujuća glazba (preporuka je klasična glazba ili reggae).

4. Plešite

Istraživanja pokazuju da plesom izbacujemo negativnu energiju i punimo tijelo novom, pozitivnom energijom. Rasplešite se nekoliko minuta uz omiljenu glazbu i eliminirajte stres.

5. Budite zahvalni za male stvari

Prije spavanja, zabilježite tri stvari na kojima ste zahvalni iz prethodnog dana. To može biti šalica dobre kave ili podrška vaše obitelji.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti