Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Želite smršaviti? Probajte jesti sporije!

Želite smršaviti? Probajte jesti sporije!

Želite smršaviti? Probajte jesti sporije!
  • Objavljeno: Petak, 11.11.2011.
  • Broj pregleda: 2.711
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Istraživači sa Sveučilišta Rhode Island su otkrili da brzina konzumacije hrane povećava količinu pojedene hrane.

Rezultati dvaju novih istraživanja su otkrili, među ostalim nalazima, da muškarci jedu znatno brže od žena, teži ljudi jedu brže od mršavih ljudi te da se rafinirane žitarice brže konzumiraju od cjelovitih žitarica.

U jednom laboratorijskom istraživanju, prof. Kathleen Melanson i njezine kolege sa Sveučilišta Rhode Island, utvrdili su kako ljudi koji brzo jedu konzumiraju oko 85 grama hrane po minuti, srednje brzi konzumenti uspiju pojesti 70 grama po minuti, a spori konzumenti pojedu 55 grama po minuti.

Istraživači su kod razine konzumacije otkrili također nešto što je prof. Melanson opisala kao "vrlo jake spolne razlike".

Muškarci su za ručak prosječno konzumirali oko 80 kalorija po minuti, dok su žene konzumirale oko 52 kalorije po minuti.

Drugo istraživanje, koje je ispitivalo karakteristike koje su povezane s razinom konzumacije, otkrilo je usku povezanost između razine konzumacije i indeksa tjelesne mase (BMI), s tim da su pojedinci s visokim BMI-em obično jeli znatno brže od onih s niskim BMI-em (Isprobaj BMI kalkulator).

"Jedna teorija koju slijedimo je da je brza konzumacija hrane povezana s većom potrebom za energijom, zato jer muškarci i teži ljudi očito imaju veće potrebe za energijom," Top News prenosi izjavu prof. Melanson.

Iako se veza između razine konzumacije hrane i stope pretilosti još uvijek proučava, prof. Melanson ističe kako je njeno istraživanje pokazalo kako spora konzumacija hrane rezultira s prosječno znatno manje unesenih kalorija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti