Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Budite u formi bez teretane

Budite u formi bez teretane

Budite u formi bez teretane
  • Objavljeno: Srijeda, 06.01.2010.
  • Broj pregleda: 1.436
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Skupa članstva u teretanama mogu vas odvratiti od tjelovježbe. Postoji mnogo jeftinih aktivnosti koje ne uključuju opremu ili stručnost. Sve što trebate učiniti je probati ih.

Fitnes programi nisu uvijek dobro prilagođeni pojedincu. Ključ je u pronalaženju aktivnost i kojoj ćete uživati. Ne pokušavajte napraviti drastične promjene. Pokušajte s aktivnostima koje se mogu uklopiti u vaš životni stil.

Pješačenje

Većina ljudi hoda u nekom trenutku u danu. Hodanje je jedan od najboljih oblika vježbanja jer je jeftino i dostupno svima. Povećanje vremena hodanja je lakše nego što mislite. 

Pješačenje stimulira kardiovaskularni sustav (srce, pluća i cirkulaciju). To pojačava izdržljivost mišića donjeg dijela tijela.

Trčanje i jogging

Morate biti u prilično dobroj formi za trčanje jer je ono zahtjevnije od hodanje. Prednosti su veće, ali i rizici u smislu ozljede. Šećite nekoliko minuta i onda trčite nekoliko minuta, mijenjajući tempo.

Mijenjajte rute za trčanje kako bi vam bilo zanimljivije. Nemojte se iscrpiti na početku jer ćete izgubiti motivaciju. Trčanje stimulira kardiovaskularni sustav i povećava izdržljivost tijela.

Biciklizam

U većini slučajeva auto vam treba na kraćoj relaciji što lako možete prijeći i biciklom. Biciklizam, međutim, uključuje više troškova i vještine nego hodanje ili trčanje. Morate znati da li vam biciklizam odgovara prije nego što potrošite novac na opremu.

Počnite polako i povećavajte duljinu vožnje postupno. Kao i kod jogginga i hodanja, možete voziti u društvu s prijateljima ili obitelji.

Plivanje

Plivanje je treća najpopularnija vrsta vježbe nakon hodanja i trčanja. Plivanjem upošljavate cijelo tijelo i odličan je način da definirate liniju. Nekoliko dužina u bazenu uključuje većinu mišićnih skupina. Također vam može pomoći da izgubite težinu ako održavate kontinuirani ritam tijekom cijele godine.

Ples

Ples kao razonoda je sve popularniji među svim dobnim skupinama. Ples je zabavan i kreativan element za opuštanje.

Ples je vještina, ali većina studija nudi tečajeve za sve razine sposobnosti. Ples je aerobna aktivnost, poboljšava vaš balans i koordinaciju. Primjeren je za ljude svih starosnih dobi, oblika i veličina.

Badminton

Od svih sportova s reketom, badminton je najdostupniji. Loptica putuje relativno malom brzinom, tako da ne zahtijeva visok stupanj vještine i tjelesne kondicije na početku.
Badminton je aerobna aktivnost, koja aktivira donji i gornji dio tijela. Razvit će balans, koordinaciju, izdržljivost, snagu i reflekse. Igra može biti prilično naporna, stoga se zagrijavajte prije igranja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije