Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zašto je plesanje zdravo?

Zašto je plesanje zdravo?

Zašto je plesanje zdravo?
  • Objavljeno: Utorak, 22.01.2013.
  • Broj pregleda: 3.504
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ples donosi brojne zdravstvene prednosti, odličan je za sve, neovisno o dobi. Osim što predstavlja poseban oblik aerobne tjelovježbe, zabavan je!

Ples je aerobna aktivnost koja tijelu donosi brojne prednosti. Može povećati razinu energije, poboljšati držanje, koordinaciju, smanjiti razinu krvnog tlaka i kolesterola, smanjiti rizik od nastanka srčanih bolesti i ojačati vaše kosti.

Plesanjem ćete poboljšati fizičko i psihičko zdravlje. Znanstvenici su dokazali da ples smanjuje razinu stresa i ojačava imunitet. Jedna od najboljih strana plesa je ta što je pristupačan i jednostavan. Za ples vam treba motivirajuća glazba i malo prostora, a sve to možete imati u udobnosti vlastitog doma.

Ne iznenađuje činjenica da je ples jedna od najomiljenijih aktivnosti diljem svijeta, a razloge zbog kojih trebate početi s redovitim plesom otkrijte u nastavku.

Energija i izdržljivost

Plesanje je potpuno prirodan i intuitivan način za dovođenje tijela u formu, povećanje razine energije i izdržljivosti. Plesanjem ćete povećati kondiciju, što će vam olakšati svakodnevne obveze.

Mišići i koordinacija

Plesanje je savršen način za povećanje mišićne mase, ali i za oblikovanje tijela. Za plesanje je potrebno izmjenjivanje pokreta i održavanje ravnoteže, zbog čega će vaša koordinacija biti znatno bolja.

Zdravlje srca

Plesanje pripada skupini aerobnih vježbi kao što su trčanje, rolanje, vožnja bicikla i hodanje. Aerobne vježbe će ojačati srce i cjelokupni kardiovaskularni sustav, a neka istraživanja su pokazala da je ples znatno učinkovitiji od hodanja ili vožnje bicikla.

Krvni tlak i kolesterol

Povišena razina kolesterola i krvnog tlaka povećava rizik od nastanka niza bolesti, uključujući dijabetes tipa 2, bolesti srca, srčani udar i nakupljanje plaka na stjenkama krvnih žila, a plesanje će regulirati razinu krvnog tlaka i kolesterola.

Mršavljenje

U samo 30 minuta intenzivnog plesa možete sagorjeti 200 do 400 kalorija. Drugim riječima, plesanjem se troši količina kalorija koja je gotovo jednaka potrošnji kalorija s plivanjem, hodanjem ili vožnjom bicikla.

Kosti

Osteoporoza je najčešća kod žena, naročito nakon menopauze. Ples je odličan način da ojačate svoje kosti i smanjite rizik od nastanka osteoporoze.

Fleksibilnost

Plesanje je aktivnost koja zahtijeva uravnoteženost pokreta i izvođenje raznih, ponekad zahtjevnih, koraka. Sve to će poboljšati fleksibilnost na mnogo zabavniji način od teretane.

Samopouzdanje

Plesanje, naročito pred ogledalom, daje mogućnost da zavolite svoje tijelo i prihvatite ga onakvog kakvo jest. Svladavanje novih koraka zadovoljit će vašu potrebu za postignućima i ojačati samopouzdanje.

Socijalizacija

Ako se upišete na tečaj plesa, upoznat ćete veliki broj ljudi sa sličnim interesima. Sve to može povećati krug poznanika i prijatelja, a znanstveno je dokazano da oni poboljšavaju zdravlje i značajno smanjuju rizik od nastanka depresije.

Raspoloženje

Vježbanje koje zahtijeva usklađenost s glazbom potaknut će pojačano oslobađanje endorfina, hormona sreće. Poznato je da fizička aktivnost potiče dobro raspoloženje, smanjuje razinu hormona stresa i rizik od nastanka depresije.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije