Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

7 namirnica koje vas spašavaju od PMS-a

7 namirnica koje vas spašavaju od PMS-a

7 namirnica koje vas spašavaju od PMS-a
  • Objavljeno: Nedjelja, 28.08.2016.
  • Broj pregleda: 931
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nije lako podnositi PMS svaki mjesec, ali iako se čini najlakše uzeti tablete i zdjelu sladoleda, to i nije najbolje rješenje. Postoje neke namirnice koje pogoršavaju simptome, poput soli, zasićenih masti i šećera, ali i onih koje vam daju dovoljno vitamina i minerala koji ublažavaju upalu.

Tamna čokolada

Da, dobra vijest! Magnezij kojim obiluje crna čokolada ublažava grčeve i glavobolje, a uz to je puna antioksidanasa koji se bore protiv upale. Odaberite onu s najmanje 70 postotnim udjelom kakaa. Đumbir

Ako tijekom PMS-a osjećate mučnine, korijen đumbira ih može ublažiti jer pobojšava probavu i ima jako puno sastojaka koji sprječavaju upalu. Naribajte ga i prelijte vrelom vodom i ostavite 20-ak minuta. Procijedite i pijte.

Ublažite menstrualne bolove na prirodan način!

Zeleno lisnato povrće

Blitva, kelj i špinat su puni protuupalnih nutrijenata koji će vam poboljšati raspoloženje, san i ublažiti grčeve, poput kalcija, vlakana, magnezija i vitamina B. Također, imaju i željeza, a neka istraživanja pokazuju da biljni izvor željeza mogu ublažiti PMS.

Orasi

Puni su vlakana koji reguliraju probavu, ali i masnoća koje djeluju protuupalno. Uz to sadrže i triptofan koji utječe na loše raspoloženje.

Jaja

U jajima ima omega-3 kiselina, vitamina D i proteina, a sve će vas ovo učiniti manje razdražljivima.

Smanjite kiselost tijela uz ove 4 namirnice!

Divlji losos

Masna riba je puna anti-PMS sastojaka. Losos je dobar izvor vitamina D koji ublažava deprsiju i upalu, a neka istraživanja pokazuju i da olakšava grčeve. Također sadrži omega kiseline, ali i proteine koji ublažavaju žudnju za hranom.

Cikla

Puna je kalija koji sprječava nadutost, ali i minerala koje će umiriti grčeve. Također, bogata je antiupalnim spojevima.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije