Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Antistres dijeta za mršavljenje

Antistres dijeta za mršavljenje

Antistres dijeta za mršavljenje
  • Objavljeno: Petak, 04.05.2018.
  • Broj pregleda: 995
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Antistres dijeta za mršavljenje
Izvor slike: Depositphotos

Zamislite kako bi bilo dobro hraniti se namirnicama koja ublažavaju stres i pritom tope kilograme. Ova antistres dijeta za mršavljenje nije još samo jedna u nizu rigoroznih dijeta, nego je koncipirana na izbacivanju i uvođenju određenih namirnica u svakodnevnu prehranu, kako bismo smanjili proizvodnju kortizola u krvi i povećali potrošnju kalorija.

Hrana može ublažiti stres na nekoliko načina. Na primjer, zdjela toplih zobenih pahuljica, povećava razinu serotonina, smirujući hormone stresa. Druga hrana može smanjiti proizvodnju kortizola i adrenalina, hormona stresa koji dugoročno mogu narušiti naše zdravlje, uzrokujući pad imuniteta i porat krvnog tlaka, a mogu potaknuti i lakše nakupljanje kilograma.

Saznajte koje namirnice su pogodne za antistres dijetu uz koje ćete izgubiti i višak kilograma!

Složeni ugljikohidrati

Ugljikohidrati potiču stvaranje serotonina u mozgu. Da biste tijelo opskrbili odgovarajućim namirnicama, najbolje je jesti složene ugljikohidrate, koji se sporije probavljaju. Tu spadaju kruh od cjelovitih žitarica i sjemenki, tjestenina od cjelovitih žitarica ili pak zobene pahuljice koje je najbolje jesti za doručak.

Složeni ugljikohidrati također mogu stabilizirati razinu šećera u krvi tijekom dana.

Saznajte zašto trebate spavati goli!

Jednostavni ugljikohidrati

Prehrana bogata jednostavnim ugljikohidratima, nije preporučljiva nikome, a posebno dijabetičarima. To su obično namirnice koje sadrže šećer i bijelo brašno, brzo se probavljaju i pružaju kratkoročno zadovoljstvo.

Ograničite unos jednostavnih ugljikohidrata u organizam ako želite razinu stresa svesti na minimum i potaknuti mršavljenje.

Naranče

Naranče obiluju vitaminom C koji jača imunitet i smanjuje proizvodnju hormona stresa. Istraživanja pokazuju da vitamin C snižava visoki krvni tlak i smanjuje proizvodnju kortizola, što u konačnici može olakšati put do vitke linije!

Provjerite jeste li i vi snažna žena sa slabom štitnjačom!

Špinat

Nedostatak magnezija u organizmu može izazvati glavobolju i umor, što su česti okidači stresa. Jedna šalica špinata sadrži dovoljno magnezija za cijeli dan.

Osim toga, špinat obiluje vlaknima koja potiču probavu i ublažavaju glad. Ako niste ljubitelj špinata, magnezij možete unositi i kao dodatak prehrani!

Riba

Da biste ublažili stres, potrebno je u organizam unositi dovoljne količine omega-3 masnih kiselina, koje se nalaze u ribi poput lososa i tune. Ove zdrave masti mogu spriječiti proizvodnju hormona stresa i pomoći u zaštiti od srčanih oboljenja, depresije i PMS-a.

Osim toga, masnija riba je idealna za skidanje kilograma! Proteini i masti su idealni za ublažavanje gladi i posezanja za nezdravim namirnicama. Za učinkovite rezultate, preporuka je jesti ribu najmanje 2 puta tjedno.

Crni čaj

Crni čaj pomaže u bržem oporavku nakon stresnih situacija. Istraživanja pokazuju da osobe koje piju 4 šalice crnog čaja tjedno, bolje podnose stres. Crni čaj potiče smirenost, koja je itekako potreban u procesu skidanja kilograma.

Saznajte zbog kojih grešaka će vaša koža ostariti preko noći!

Pistacije

Pistacije su, kao i ostali orašasti plodovi i sjemenke, dobar izvor zdravih masti. Samo jedna šaka pistacija, oraha ili badema dnevno može smanjiti kolesterol, razinu šećera u krvi i zaštiti organizam od posljedica stresa.

Avokado

Kalij je zaslužan za snižavanje krvnog tlaka, a pola zrelog avokada sadrži više kalija od banane srednje veličine. Ako se želite riješiti masnog tkiva nakupljenog na području trbuha, uvedite avokado u svakodnevnu prehranu.

Sirovo povrće

Hrskavo sirovo povrće može ublažiti stres na mehanički način! Grickanje povrća opušta ukočenu čeljust i sprječava napetost. Osim toga, povrće obiluje vlaknima, što je idealno za probavu i gubitak kilograma!

Saznajte kako očistiti pluća od toksina!

Mlijeko

Poznato je da čaša toplog mlijeka potiče san. Istraživanja pokazuju da kalcij ublažava anksioznost i promjene raspoloženja povezanih s PMS-om. Osim toga, mlijeko obiluje proteinima koji će omogućiti organizmu da ne pregladni do jutra.

Tjelovježba

Osim uvođenja promjene u svakodnevnu prehranu, jedna od najboljih strategija za ublažavanje stresa i ubrzavanje metabolizma jest redovita tjelovježba. Aerobna tjelovježba pojačava cirkulaciju, ubrzava metabolizam i potiče proizvodnju hormona sreće. Preporuka je vježbati barem 30 minuta, 3 do 4 puta tjedno!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije