Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte ovih 6 namirnica koje se dokazano bore protiv simptoma PMS-a!

Isprobajte ovih 6 namirnica koje se dokazano bore protiv simptoma PMS-a!

Isprobajte ovih 6 namirnica koje se dokazano bore protiv simptoma PMS-a!
  • Objavljeno: Nedjelja, 22.10.2017.
  • Broj pregleda: 622
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Bezbroj žena se bori sa simptomima PMS-a koji se javljaju prije svake mjesečnice, a mogu uključivati snažne grčeve i glavobolje, promjene raspoloženja, anksioznost i depresiju.

Istraživanja pokazuju da određene namirnice mogu pomoći kod mnogih simptoma PMS-a.

Isprobajte ovih 6 namirnica kada vam sljedeći put PMS krene zagorčavati život.

Maslac od kikirikija

Kikiriki i maslac od kikirikija su vrlo važan alat za dobro raspoloženje. Kikiriki je bogat vitaminom B6 i magnezijem. Magnezij pomaže poboljšati raspoloženje reguliranjem serotonina koji pomaže u borbi protiv depresije. Vitamin B6 također pomaže tijelu proizvoditi melatonin - hormon koji pomaže regulirati funkcije spavanja. Povećan unos magnezija, kalcija i vitamina B6 može pomoći sa grčevima.

Recite zbogom PMS-u uz pomoć ovog ukusnog smoothieja!

Svinjetina i grah

Svinjetina i grah su bogati vitaminima B, i tiaminom i riboflavinom, koji mogu spriječiti nastanak PMS-a. Istraživanje na Sveučilištu Massachusetts je pokazalo kako su žene, koje su dnevno konzumirale 1,9 miligrama tiamina i 2,5 miligrama riboflavina, imale manji rizik od razvoja PMS-a.

Špinat

Ako patite od akni povezanih s PMS-om, pokušajte jesti više špinata. Ovo lisnato zeleno povrće je puno vitamina A koji pomaže u borbi protiv akni, suhe kože i štiti od UV zraka. Špinat je također dobar izvor kalcija, koji prema jednoj velikoj studiji smanjuje simptome PMS-a kao što su glavobolja, grčevi, promjene raspoloženja i žudnja za hranom.

Losos

Nemate energije? Pod stresom ste? Izaberite losos! Bogat omega 3 masnim kiselinama, losos pomaže popraviti raspoloženje i funkcije mozga. S toliko mnogo B vitamina, također vam može dati i energiju. Povežite to s visokom razinom vitamina D i dobivate obrok koji također pomažu smanjiti stres i napetost.

Isprobajte joga poze kao olakšanje za PMS!

Tamna čokolada

Ako žudite za tamnom čokoladom, slobodno ju jedite. Bogata je antioksidansima i povećava cirkulaciju. Snižava krvni tlak i puna je magnezija koji pomaže kod umora i razdražljivosti.

Banane

Neke žene pate od grčeva dva dana prije početka mjesečnice. Pokušajte dodati bananu ili dvije u prehranu. Bogate su kalijem koji je odličan za borbu protiv grčeva.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije